Ke každému nákupu od nás dostanete dárek! Rozdáváme 10 000 voucherů do masážního salonu Thajský ráj na relaxační program Garra Rufa.

Časté dotazy

Registrace a Můj účet

  • Je nutné se pro nakupování na HyperSlevách registrovat?

    Registrace není nutná, přináší vám však řadu výhod.

  • Co mi registrace přinese?

    * Za registraci získáte kredit 50 Kč. Další kredity můžete získat za hodnocení využitých voucherů. Získané kredity můžete využít na libovolnou objednávku nad 150 Kč.

    * Můžete si nastavit zasílání newsletteru, aby vám neunikly nabídky, které vás zajímají.

    * Ve svém účtu si u zakoupených nabídek můžete vygenerovat standardní nebo dárkový voucher (například v případě, že jste si e-mail s voucherem omylem smazali).

    * Ve svém účtu uvidíte přehled všech svých objednávek.

    * Můžete si nastavit zasílání e-mailového upozornění na blížící se konec platnosti vašeho voucheru.

  • Jak se dostanu do svého účtu?

    Klikněte na „Přihlásit“ v pravém horním rohu stránky a zadejte svůj přihlašovací e-mail a heslo nebo se přihlaste přes svůj Facebook účet.

  • Zapomněl(a) jsem heslo. Jak mám postupovat?

    Pod přihlašovacími údaji klikněte na „Zapomenuté heslo?“ a zadejte svůj přihlašovací e-mail. Během chvilky vám na něj přijde nové heslo. Nové heslo si poté můžete upravit ve svém účtu.

Objednávka a platba

  • Líbí se mi slevová nabídka. Jak si mohu koupit voucher?

    Klikněte na „Koupit“ u dané nabídky, případně její vybrané varianty – tím ji vložíte do košíku. V košíku klikněte na „Pokračovat“, vyplňte požadované údaje, vyberte způsob platby a dokončete objednávku.

  • Jakým způsobem mohu zaplatit?

    Kartou: Tento způsob platby vám umožní získat voucher cca do jedné hodiny. Přijímáme karty Visa a MasterCard.

    Převodem na účet: Po dokončení objednávky vám přijdou na e-mail platební údaje. Platbu uhraďte do 3 pracovních dní prostřednictvím internetového bankovnictví, vložením hotovosti na kterékoli pobočce České spořitelny přímo na náš účet č. 5555544442/0800, pomocí vkladového bankomatu nebo poštovní poukázkou. Upozorňujeme, že platba poštovní poukázkou je nejdelší možný způsob a může trvat i 4 pracovní dny.

    Při platbě vždy zadávejte celý variabilní symbol a přesnou nezaokrouhlenou částku. Pokud zjistíte, že jste chybně zadali částku nebo variabilní symbol, kontaktujte co nejdříve naši zákaznickou podporu na e-mailu podpora@hyperslevy.cz nebo tel. +420 296 210 012.

    Přes benefitní systém: Na našem portálu je možné hradit přes systémy Benefity.cz, Benefit Plus, Gallery Beta a Sodexo. Pokud máte v rámci zaměstnaneckých výhod možnost využívat některý z nich, vyberte při vytváření objednávky daný benefitní systém a vyplňte údaje ke svému benefitnímu účtu dle pokynů formuláře. Voucher vám přijde na e-mail obratem po autorizaci platbypřes benefitní systém.

    Pro některé z uvedených systémů platí omezení při výběru sekcí:

    Benefity.cz a Benefit Plus: pouze služby, zážitky a cestování
    Sodexo: vše kromě sekcí Zboží a Kosmetika

    Převodem Twisto: Společnost Twisto umožňuje tzv. odloženou platbu, kdy voucher obdržíte ihned, ale na zaplacení máte 14 dní. Při výběru této možnosti vám společnost Twisto zašle na e-mail fakturu se 14denní splatností a platbu následně zašlete přímo jí.Na platbu přes Twisto se vztahuje omezení hodnoty objednávky na maximálně 500 Kč.

  • Je nutné zaplatit objednávku ihned?

    Platbu kartou a přes benefitní systém je nutné uhradit ihned, platbu převodem na účet do 3 pracovních dní.

  • Omylem jsem zaslal(a) nesprávnou částku. Co mám dělat?

    Jestliže byla zaslána vyšší částka, stačí nás o této skutečnosti informovat e-mailem na podpora@hyperslevy.cz a uvést, zda si přejete rozdíl vrátit do kreditu, či na účet (v tom případě uveďte číslo účtu). My platbu ručně spárujeme s objednávkou a rozdíl vám vrátíme vybraným způsobem.

    V případě že byla zaslána nižší částka, je třeba ihned zaslat rozdíl na náš účet pod stejným variabilním symbolem jako předchozí platbu a následně nás o této skutečnosti informovat na e-mailu podpora@hyperslevy.cz nebo na tel. +420 296 210 012.

    Pokud byla částka zaslána dvakrát, je třeba nám na e-mail zaslat potvrzení o obou platbách a uvést, zda si přejete platbu vrátit do kreditu, či na účet (v tom případě uveďte číslo účtu).

  • Zaslal(a) jsem platbu s nesprávným variabilním symbolem, je to problém?

    Je, bez přesného variabilního symbolu totiž vaše platba nebude přiřazena k objednávce a nebude vám zaslán voucher. Kontaktujte co nejdříve naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz, aby mohla platbu spárovat a zaslat vám voucher.

  • Nestihl(a) jsem zaplatit do 3 pracovních dní od objednávky. Jak mám postupovat?

    Uhraďte platbu co nejdříve. Po uplynutí 10 kalendářních dní bude vaše objednávka stornována. Pokud k tomu dojde, budete muset vytvořit novou objednávku. Může se ale stát, že nabídka už nebude aktivní a novou objednávku nebude možné vytvořit.

  • Potřebuji fakturu, jak ji mohu získat?

    Pokud si přejete čerpat příspěvek z fondu FKSP a zakoupit na portálu HyperSlevy.cz pobyt či wellness, můžeme vám fakturu vystavit my. Stačí si vytvořit objednávku, zvolit platbu převodem a následně nám na e-mail podpora@hyperslevy.cz zaslat variabilní symbol objednávky a fakturační údaje zaměstnavatele. Vždy je třeba brát v potaz, že splatnost objednávky je 3 pracovní dny.

    Jestliže potřebujete fakturu na jinou akci než pobyt či wellness, je třeba se obrátit na poskytovatele slevy (kontakty najdete na voucheru nebo v sekci „Kde uplatnit vouchery“ u nabídky na našem portálu), ten vám fakturu vystaví po využití voucheru.

  • Mohu platit ze zahraničí?

    Ano, při platbě zadejte údaje pro zahraniční platbu – IBAN: CZ50 0800 0000 0055 5554 4442, SWIFT: GIBACZPXXXX.