774 444 790
Zákaznická podpora
Po-Pá: 8:30-17:00

Chci dostávat slevy emailem

 
 

Máte rádi dobré jídlo? Nebo byste radějí vybírali z 31 druhů čepovaných piv? Jezte a pijte co Vám chutná až do výše 1000 Kč, a to jen za 299 Kč! Fantastická sleva 71%!

Doporučit přátelům: Více >>
Nabídka vypršela dne:
19.03.2011
Počet zákazníků:
219

Zadejte e-mail a žádná sleva Vám už neunikne

Město kategorie

Důležité informace

  • konzumaci v hodnotě 1 000 Kč
  • cokoliv z jídelního lístku
  • cokoliv z 31 druhů točených piv

Podmínky slevy

  • voucher je platný do 30.12.2011
  • počet voucherů na osobu neomezen
  • nutno si rezervovat stůl!
  • 1 voucher pro jednu návštěvu!

Kde uplatnit kupóny

Restaurace Svět Piva
Havlíčkovo nám. 7
Praha 3
www.svetpiva.com
Tel.: 604 528 428

Přidej komentář do diskuze

Janda Pavel04.05.2012 11:17
POZOR rozhodně nekupujte slevy do RESTAURACE ŘÍZKÁRNA na Praze 5, nejen že nechtějí slevy uplatnit, ale jsou u toho ještě AROGANTNÍ!!!
abcdef16.11.2011 13:26
Dovolat se do podniku je opravdu trochu problém - doporučuji mezi 19 a 20 hodinou (povedlo se až na šestý pokus). Rezervaci jsem provedl dva týdny dopředu na 20:00, nicméně ani pár dní dopředu by nebyl problém. Hospoda (je trochu pajzl, ale nekouří se) byla ten večer zcela plná (zřejmě všechno kupóny), servírka před usednutím (k mému překvapení) stůl perfektně vyčistila vč. položení nového ubrousku. Servírka byla vcelku v pohodě (ani kdovíjak příjemná, ani protivná). S jídlem jako takovým jsem byl spokojen, česneková polévka byla výborná, steak z krkovice s hranolkama byl také dobrý a kuřecí steak byl vzhledově trochu výsměch (jak z fastfoodu). Proč píši výsměch? Standardní cena steaků s přílohou je totiž cca 300 Kč, tatarák 250 Kč, polévka 40 Kč, pivo 49 Kč, klobása 99 Kč. Nabízené produkty této ceně podle mě rozhodně neodpovídají, nicméně po přepočtení na slevový kupón to ujde (pochybuji, že tam chodí někdo bez slevového kuponu). Ještě dodám, že z nabídky cca 20-30 druhů piv v menu byly k dispozici pouze dva druhy piva, chuťově nic moc, ale u vedlejšího stolu z něj byli docela nadšení. Shrnuto - do "Světa piva" hned tak znova nezajdu, ale až vyberou všechny kupony a znormalizují ceny, může z tohoto podniku být vcelku sympatický pajzlík.
Peter25.10.2011 15:08
Veľmi ma mrzí, že som túto diskusiu nenašiel skorej ako som kúpil 2x voucher na tatarák pre 8 ľudí. Pán majiteľ je PROLHANÝ skrz na skrz. My sme rezerváciu s nepríjemnou slečnou na druhej strane tiež absolvovali a to celkom úspešne. I keď tesne pred návštevou som si to chcel ešte potvrdiť, aby neprišlo k nedorozumeniu, to sa však už dovolať nedalo. Povedal som si no nič, zarezervované to máš, tak v sobotu ráno naskočilo 8 dobre naladených ľudí do vlaku a prešlo 400km, aby o 14:00 prišli do reštaurácie. Aké bolo naše rozčarovanie, keď na nás pán majiteľ použil nasledovnú fintu. "Rezervaci ste měli na včera, takže zbohem", všetkým ôsmym nám spadla sánka zo začiatku sme aspoň my boli na neho slušný a snažili sa nájsť nejaký kompromis, to sa však s ním vôbec nedalo hovoriť, tak nakoniec sme sa strašne pohádali. On mal v notesku napísané hrozným písmom "piatok" (načo by som to robil, keď sme boli v piatok všetci na Slovensku v práci) dokázať mu, že som s nejakou nepríjemnou servírkou dohadoval sobotu bolo nemožné. Takže pán mal vraj rezerváciu na piatok, takže nachystal i tatarák a keďže nikto neprišiel, tak ho vraj vyhodil a tým minul náklady na naše vouchery, tak prachy v čudu a čerstvé mäso skončilo v piatok vraj v popolnici. Tak sme boli strašne naštvaný, že sme zabudli aj na to, že v cene malo byť 8x pivo a 8x panák. Čo nám aspoň troška spravilo náladu bolo, že sme sa náhodou dozvedeli, že mu deň pred tým utiekol nejaký čašník s celou tržbou, určite vedel chalanisko, prečo to tomu "čestnému" majiteľovi spravil :-))) Resumé: NIKDY SVET PIVA NIKDY
Kateřina18.10.2011 22:09
Restauraci nedoporučuji, jídla jsou předražená, takže v podstatě za svůj slevový kupon platíte to, co by jste zaplatili v obyčejné zašmudlané knajpě. Čistota - žádná, hudba - není, čišník - mimo. Cena např. smetana do kávy 10 ml.- 10 kč:-) Dovolat se do restaurace je umění a náhoda, poté co si vyslechnete že tam mají absolutně plno a je téměř nemožné s volajícím se domluvit když poté přijdete do hospody - prázdné stoly, na všech avšak rezervačky.
Lenoch29.09.2011 07:43
S touto restauraci mam spatnou zkusenost ohledne rezervace. Nejdrive to neslo (klasika, meli plno) pak po stiznosti to najednou slo. Bohuzel jsem rezervaci rusil (podle nich jiz pozde) a dalsi mi jiz neudelali. Slevovy kupon mi pry tim propadl, protoze restaurace mela jiz nakoupene maso na moji rezervaci a timto jsem pry jiz voucher vycerpal... Server Minasleva se teto restaurace bohuzel zastava a penize nevraci, dejte si na to pozor.
Petra20.09.2011 17:57
Jestli máte rádi opravdu dobré jídlo, tak rozhodně nechoďte sem!!!!! Odcházela jsem naprosto znechucená a se zaludečními problémy...
xXx19.09.2011 19:30
Ona Forleni je totiz sam pan Gunter Kensy, ktery se tady snazi nalakat dalsi hejly.
Zdeny - prince2@seznam.cz06.09.2011 15:01
Zdravím, rovněž mám negativní zkušenost, voucher mi nebyl v restauraci uznán, reklamuji u portálu salepoint.cz , zatím neúspěšně,... Vidím, že zatím hromadnému podání žaloby chybí koncepce , prosím tedy zasílejte mi podněty a stížnosti na prince2@seznam.cz Pokud víte o dalších podvedených, nechť mě kontaktují, můj email na diskuzích sdílejte, pokud už se někdo hromadnou žalobou či reklamací zabývá, nechť mě tedy kontaktuje, rád se do procesu připojím. S pozdravem Z.
Marek05.09.2011 14:19
Darujte někdo prosím Forleni nějaký ten kupónek a ona už nebude nikde opruzovat. Divím se, že se ještě nikdo z HyperSlevy.cz neomluvil za ten podvod.
Lucie01.09.2011 19:51
Nejhorší restaurace na světě! Majitel je lhář a podvodník, neudělá vám rezervaci ani když voláte dva měsíce přede, max. tak na dvě hodiny a pořád tvrdí, že má plno, i když restaurace je ve skutečnosti prázdná! Koupili jsme si vouchery na neomezenou konzumaci piv a panáků, po dvou měsících volání, psaní mejlů a stížností jsme získali rezervaci na 20:30-22:00 a pak nám ještě řekli, že máme nárok jenom na dvě piva a dva panáky, tzn. pití v hodnotě 189 korun! Naprostá nehoráznost a jednoznačný podvod, který si nezaslouží nic jiného než hromadnou žalobu na toho chudáka!!!
Lenka01.09.2011 12:52
Škoda, že jsem tuto diskuzi nečetla než jsem zakoupila onen osudný voucher. Koukám, že naše příběhy se moc neliší......taktéž jsem absolvovala několikero "příjemných" telefonických hovorů, haldu odmítnutých rezervací až jsem se rozhodla do začarovaného podniku vyrazit osobně. Abych byla objektivní, dorazila jsem na místo po 19. hodině, což podle mého by měla být restaurace podle slov majitele nacpaná k prasknutí. Jaké však bylo překvápko, když hospůdka byla kromě jednoho malého stolku v rohu úplně prázdná, avšak na každém stolu byl rezervační lístek. Nelenila jsem, zavítala dovnitř a s dotazem na kterou hodinu jsou všechny ty rezervace jsem nepochodila, nikdo nic nevěděl......ale jinak mají pořád plno. Pak následovaly další nezodpovězené telefonáty až v osudný den mé končící slevy 31.8. se mi zadařilo...DOVOLALA JSEM SE!!! Ale nevím, jestli to byla výhra. Se vší slušností jsem panu vysvětlila, jak jsem se snažila kupón uplatnit, avšak jeho odpověď mi vyrazila dech. Nejdříve mne "pokáral" za to, že volám na poslední chvíli, rezervaci bych i předtím určitě chtěla hned na druhý den a nejlépe na pátek nebo víkend. Když jsem ho chtěla ubezpečit, že je na omylu, že jsem chtěla rezervaci nejméně 14 dní dopředu a v pracovním týdnu, přesvědčil on mne o opaku, protože mne ujistil, že se neumím chovat, skáču mu do řeči a abych si ty proslovy nechala na doma. No a aby ukázal jaký je gentelman, mám tu čest opětně zavítat do jeho podniku, nyní už jako určitě vítaný host a využít možnosti zkonzumovat aspoň tu zatracenou zaplacenou hodnotu kupónu. Je jasné, že se už opravdu moc těším. Pokud by se někdo rozhodl uspořádat hromadnou žalobu, budu pod ní ráda podepsána také.
Forleni31.08.2011 17:40
Před nedávnem jsem zde napsala, že máme s přítelem zakoupený voucher za 500,- korun a můžeme na něj ve Světě piva projíst a propít až 2000,- Kč. Po přečtení zdejších příspěvků jsem uvedla, že se docela děsím toho , co mě ve zde tak proklínané restauraci čeká a to i poté, co jsme se snažili s přítelem před asi 14 dny udělat rezervaci do restaurace. Pravda, když jsem chtěla rezervaci udělat já setkala jsem se s otráveným pánem na druhém konci, když tam pak volal přítel a celé 2 dny se nedovolal, tak už jsme to lehce vzdávali, ale pak se dovolal a rezervaci udělal. Sice dostal na výběr pouze dva termíny, a to vždy od 12:00 do 14:00,ale jelikož máme štěstí a práci si organizujeme sami, mohli jsme tento "obědový" termín vzít. A dnes nastal den D a já jsem se s přítelem a jeho kamarádem vydala do této restaurace využít voucher, který měl platnost do dnešního dne. Rezervaci jsme tedy měli objednanou na 12:00 do 14:00. Restaurace otevírá ve 12:00, jelikož se přítel opozdil přišli jsme do restaurace až ve 12:30. Servírce - česká servírka (ne Ukrajinka), která byla příjemná jsme dali voucher a sdělili jí na jaké jméno a na jakou hodinu máme rezervaci. Rezervace byla řádně zapsaná a servírka nás usadila ke stolu aniž by nás pokárala že jdeme pozdě. Restaurace již v tuto dobu byla ze 3/4 obsazená a až ven byla cítit vůně česneku. Servírka nám řekla že se voucher vztahuje na vše z jídelního i nápojového lístku a že si můžeme dát jakékoliv pivo od č. 1 - 17 a že mají pouze světlá piva. Těch bylo cca 8 druhů.Což jko pivař chápu, protože není nic horšího než narazit např. 30 piv a pak je neprodat. Pivo bylo dobré, s pěknou hustou pěnou, po sklenici pěkně kroužkovalo. Podotýkám, že všichni tři jsme pivaři a dobré pivo poznáme. Každý z nás měl jiný druh piva, kamarád měl dokonce 5 piv a pokaždé jinou značku a vždy bylo dobře natočené a dobré. Je sice pravda, že jakékoliv pivo z nabídky stojí 45,- Kč, ale pokud máte tento voucher na konzumaci do výše 2000,- Kč, tak to neřešíte. Jinak je pravdou, že cena je dosti přestřelená. Pak nám servírka přinesla jídelní lístky, kdy je opravdu výběr menší, z vepř. masa krkovička na 5 způsobů a stejně tak kuřecí maso. V lístku jsou uvedené gramáže 150g což porci odpovídá, takže opět nechápu kritiku zde na účet podniku, že gamáže nejsou uvedené a že porce jsou malé.Jako rozjezd jsme si všichni tři dali česnečku, ve které byl opravdu čerstvý česnek(ne sušený nebo česneková pasta, jako mají ve zvyku některé restaurace), dále tam byl rozpuštěný sýr, uzenina najemno nakrájená a opečený chléb na kostičky. Polévka opět dostačující porce. A pak přišel na řadu hlavní chod.Přítel si dal krkovičku,maso prý bylo dobré, měkké. Kamarád si dal kuřecí steak, oba si jako přílohu dali hranolky.I těch byla normální a dostačující porce. Já osobně jsem si dala tataráka, kterého tam již několik lidí také konzumovalo. Je pravda, že já jsem milovník tataráku a preferuji výhradně nenamíchaný a samozřejmě z pravé svíčové. Zde byl tatarský biftek již namíchaný, a popravdě jediná má výtka, dle mého názoru a znalostí nebyl jistě z pravé svíčkové ale myslím, že šlo o směs mletého vepřového a hovězího masa. Bylo ale výborně ochucené, navrch posypané nakrájenou čerstvou chilli papričkou. K tataráku, který stojí 250 korun (což mi také přijde předražené) bylo 8 dozlatova osmažených topinek, již potřených čerstvým voňavým česnekem.Tataráku bylo tolik, že si zobnul i můj přítel a ještě jsme si museli přiobjednat 2 topinky, protože mazání bylo moc. A to vše jsme opět zapíjeli pivem. Poté jsme si dali kávu a v jídelním lístku nás jako moučník zaujali lívanečky s pivní marmeládou. Tak jsme je vyzkoušeli a objednali jsme si dvě porce. A musím říct, že jsme neprohloupili. Moučník byl výborný, jedna porce skýtala 4 lívance obalené ve skořicovém cukru a potřené onou pivní marmeládou, kterou si kuchař prý dělá sám - řekl nám to osobně, protože než jsme si moučník objednali, tak jsme se ho zeptali, co je ona pivní marmeláda. Jako kávu jsme zvolili presso s mlékem a na závěr jsme si dali limonádu ve skleněné láhvi a jemně perlivou vodu. Byli jsme opravdu dobře najedění a napití a tak jsme požádali servírku ať nám to sečte. Poté nám oznámila že jsme projedli a propili 1600 Kč a tudíž že máme vyčerpat ještě asi 400 korun. Na což přítel reagoval, že to nechá být, že je spokojený ale servírka i tak naléhala ať to vyčerpáme, že na to máme nárok, tak nám nabídla ať si vzmeme s sebou belgický pivní sekt, který stojí 390 korun. Tak jsme si ho vzali. Takže jsme kupón plně vyčerpali.A přítel nechal servírce 100 korun spropitné za její ochotu. Takže shrnutí: Restaurace nás mile překvapila, sice jsme mysleli že prostor je větší, ale i tak byla restaurace útulná.A nám vyhovovalo i to, že je nekuřácká. Nikdo nesmí očekávat luxus, na ten si zajděte jinam. Jídlo dobré, a to mohu říci, protože s přítelem se díky našemu pohyblivému zaměstnání pohybujeme po celé Praze a tak se stravujeme často v různých restauracích a mohu říci že jídlo zde nebyla vůbec žádná katastrofa.Prostě normál. Obsluha velmi příjemná, rychlá. A jak říkám hospoda byla téměř i v tuto dobu plná. Toalety sice starší, ale čisté.Kuchař byl příjemný pán, kuchyň po nahlédnutí také čistá, stejně tak restaurace - žádný usazený prach apod. Takže v tomto směru není co vytkout. Takže i přesto, co jsem zde před návštěvou četla mohu říci, že jsme si pochutnali, dobře popili a příjemně strávili čas oběda. A pozor: musím připomenout že rezervace byla pouze do 14:00 ale i pak nás nikdo nevyhodil a v restauraci jsme seděli do 15:00 aniž by nám někdo dával najevo že už musíme vypadnout. Závěrem - jak říkám ,nevím jaké zkušenosti měli ostatní, ale za nás 3 mohu říci že spokojenost. Pokud někdo hledá luxus a kulinářské speciality, tak bude zklamán, na taková jídla si musí zajít do jiné cenové kategorie. Tato restaurace je ve stylu pivního pubu a tak je nutné to tak brát. A ruku na srdce - někdy je prostě chyba i na straně zákazníka - očekává něco jiného,a za 500 korun by chtěl jídlo a prostředí jako v Alcronu a když to nedostane, je zklamaný a pomlouvá. Já jsem také byla před návštěvou restaurace přesvědčená že až přijdu domů, tak napíšu jistě také silně záporný komentář, ale nemám k tomu žádný důvod. Kdybych měla ohodnotit procenty tak za nás 95%.A to proto že tatarák nebyl z pravé svíčkové a byl již namíchaný a ceny bez voucheru by byli přestřelené.Jinak žádné výtky. Takže my jsme odešli s dobrým pocitem, pivním sektem a pokud bude zase někde akce do Světa piva, možná si opět koupíme voucher, tedy pokud nebude na tatarák. :-)
Michal30.08.2011 09:06
Rád bych se s vámi také podělil o svoji zkušenost s "podnikem" Svět piva. Bohužel musím konstatovat, že všechny negativní recenze, které jsem si přečetl o této putice jsou pravdivé. Po několikanásobném pokusu o rezervaci jsme se konečně dovolali značně arogantnímu majiteli. Pořád mluvil o tom, že mají na měsíc dopředu plno a že se tedy pokusí nám najít termín. Podařilo se. Tak jsem s přáteli vyrazil do této slavné hospody a skutečně jsme byli mile přijati. Otrávená servírka, bramborové placky z přášku, které plavalo v omastku a z nabízených 20 druhů piv měli jenom polovinu. Navíc ani neměli ani jedno kvasnicové. A 45kč za pivo Klášter, které si u nás ve vesnici koupím za 15kč mi přišlo opravdu moc. Navíc bylo dosti načichlé (nejspíš neproplachují trubky). Všechno předražené a vůbec žádný výběr. Po půl hodině utráta v 6 lidech cca 800kč. A to jsme si v podstatě nic nedali. Každopádně myslím, že se voucherů prodalo dost, když "hyperslevy" orodují za takhle strašnou hospody i přes většinu negativních ohlasů. Doufám, že se "věhlas" této hospody rozšíří natolik, že podnik do půl roku zkrachuje. Je to pouhé podvádění zákazníků.
Pavel28.08.2011 19:18
Bohužel se připojuji ke smutným "zákazníkům". Po týdnu každodenního volání na obě uvedená telefonní čísla vzal na druhé straně sluchátko notně otrávený, znechucený a protivný týpek, co mi hned na dotaz možné rezervace sdělil, že nejdřív za tři týdny a to kdoví. Což vzhledem k platnosti kuponu bylo pozdě. Po několika větách ohledně férovosti nabídky mi sdělil, že teda bude ochotný mi nachystat jídlo s sebou, tudíž si jej můžu za 3 dny vyzvednout. Krásná představa vzít na výlet do Prahy přítelkyni + druhý pár a strávit sobotní večer někde v parku na Žižkově žváchajíc tatarák ze sáčku s gumovýma topinkama a chlemtajíc pivo z PETky, kterou jsme si měli donést, že nám ji naplní. Na(ne)štěstí se nám situace zkomplikovala a my museli sobotní výlet zrušit. Ihned na druhý den i na třetí od zarezervování se opět nebylo možno nikomu dovolat, tak jsme hned v sobotu ráno poslali SMS, zda by bylo možno přesunout vyzvednutí "potravy" ze soboty na neděli. Poté opět nikdo nereagoval, telefon nebral a SMS byla bez reakce. Jaké bylo překvapení v neděli, kdy jsme si chtěli vyzvednutí potvrdit, naponěkolikáté nám zvedl telefon opět ten milej chlapík k zulíbání a řekl nám, že ze včerejška všechno vyhodil, protože jsme se neozvali včas. Jen doufám, že si ten blivajz dotáhl domů a tam se s ním buď zadávil bo teď prožívá krušné chvilky na záchodě doprovázené bolestivými křečemi od otvoru k otvoru...
Jirka22.08.2011 11:11
Dobrý den, přidám také negativní zkušenost, chtěl jsem si udělat rezervaci a s takovým arogantním člověkem jsem ještě nemluvil, nedal se dohoudnout termín, tak jsem zavěsil a druhý den jsem řekl kolegovi ať zkusí zavolat on, dopadlo to tak že se pohádal a já jsem kupóny roztrhal (to prý byl pan vedoucí) do takové hospody nemám chuť jít, kupony byly jako dárek, kdybych si je koupil sám, tak bych si to šel vyřídit asi osobně, ale takto na to kašlu Jirka
Petr22.08.2011 10:01
Pokud máte chuť zažít něco, co se v současnosti v podstatě nevidí, pak Doporučuji zakoupit kupón!!! Na tohle každý bude dost dlouho vzpomínat. Divím se, že tento podnik přežívá už půl roku takových otřesných zážitků zákazníků (jinak majitel a obsluha termín "zákazník" evidentně chápe jako odvozené slovo od kořene "zákaz").
Tereza18.08.2011 10:24
Tak jak to dopadlo s vouchery z Hyperslev? Psali, cituji:HyperSlevy.cz17.03.2011 10:01 Dobrý den, u nás se bát nemusíte.. Majitel nás informoval o problémech v minulé akci a nyní bude vše v pořádku. Bylo vše v pořádku?:D
Jitka18.08.2011 09:43
Naše včerejší návštěva restaurace zase tak teď v něděli telefonicky na 8 hod, jinak nebylo místo. Před osmou už jsme s pivem seděli u stolu. Jídlo opravdu drahé, výběr mizerný, z nabízeného kuřecího a vepřového nebylo kuřecí, tj. teplé pouze 4 kruhy z krkovice. Riskli jsme tataráka, no byl hodně zvláštní, už namíchaný, žádná dochucovadla k dispozici. O původu masa jsem ani radši nepřemýšlela, ale dal se sníst. Dále bramborové placičky se zelím a naložený hermelín. S tím byl trochu problém, objednali jsme si ho před půl desátou, bylo nám sděleno, že vaří pouze do 21 hod. Po poznámce, že nás měli upozornit, do kdy se vaří a že nandat na talíř naložený hermelín zas takový problém není, se šla servírka zeptat do kuchyně a světe div se, hermelíny přinesla. Závěr - jídla jsou neskutečně drahá, panáky cena přímo šílená, pivo se dalo, studené bylo, natočené normálně, Plzeň jsme tam nečekali, takže bez problémů. K nám se obě číšnice chovaly opravdu slušně, obsluha byla rychlá. Takže pokud neskončíme se salmoneou, tak strašný to nebylo. Už bych se tam ale NIKDY nevrátila.
Radek17.08.2011 19:43
Musím potvrdit naprosto šílený přístup k hostům. Měli jsem zakoupené kupony - rezervace 3 týdny před ukončením a bylo nám odpovězeno, že nemají místa. Po urgenci nám přislíbili, že rezervaci udělají, ale jen pro 4 osoby a jen na 3 hodiny. Pivo - žijí jedině z těchto akcí - běžná cena piva je tam 45 Kč. Pivo šílené - sorry jsem pivař, ale takový hnus... teplé, špatně natočené, obsluha naprosto pomalá. Servírka - asi ukrajinka nebo ruska - neuměla pořádně česky. Neustále odbíhala někam do parku naproti. O pivu, které bylo evidentně zkažené, se mi snažila namluvit, že to je kvasnicové.. Za 20 let pití piva myslím poznám rozdíl mezi kvasnicovým a kyselým pivem... Jídlo - za běžné ceny nehorázně drahé. Chuťově na úrovni 4 cenové skupiny. Neskutečně dlouhá doba od objednání do přinesení. Závěrem - divím se, že ještě může někdo uzavřít smlouvy s tímto podníkem ( dnes 17.08.11) mají nabídku např. na M--ASLEVA.cz
Michal Singr17.08.2011 15:07
Po návštěvě jsem - poprvé v životě - kontaktoval ČOI se stížností. Detaily na http://blok.net-vor.cz/zizkovsky-svet-piva-s-pachuti-rzi/ , voucher doporučuji vyhodit, nestojí to za to.
Guardian17.08.2011 11:58
Voucher jsem vyhodil, po přečtení recenzí a osobní zkušenosti kolegy z práce jsem neměl odvahu. Hodnocení jsou na celém internetu, vizte třeba: http://www.ceske-hospudky.cz/restaurace/praha-3/svet-piva-18305/hodnoceni-restaurace. Poškozeným doporučuji obrátit se na ČOI, hlavní média (televize, noviny) a v případě výhružek majitelem fyzickým násilím přímo na policii české repubbliky.
Jiří Fichtner07.08.2011 20:21
Po 2měsíční rezervaci nám po příchodu bylo sděleno, že žádnou rezervaci nemáme. Servírka, dá-li se jí tak vůbec říkat, byla arogantní,oznámila mi, že vouchery vůbec nebere a asi po 10 min hádání mi dala číslo na majitele,který, aniž bych mu řekl své jméno, řekl, že na mé jméno nemá rezervaci :-) a že mám opustit restauraci nebo na mě zavolá své lidi.Po mém upozornění, že se obrátím na ČOI mi oznámil, že mě zažaluje za vyhrožování :-D a položil telefon. Absolutně nedoporučuji, je to podvod!
Miroslava Novotná05.08.2011 18:32
Tak toto jsem opravdu ještě nezažila. Do chvíle než jsme narazili s přítelem na tento voucher, měli jsme vždy jen super zkušenosti se slevovými portály, Svět piva, resp. Pivní sámoška, však bohužel toto přerušil. Už rezervace se servírkou na telefonu byla hrozná, servírka byla naprosto arogantní, po delších peripetiích nám však termín na dva měsíce dopředu zarezervovala, když tam však dnes přítel s kamarády dorazil, oznámili mu, že rezervaci na něj nemají a že do telefonu u nich prý mluví pouze muž, takže byl prý přítel asi opilý když volal a nepoznal mužský hlas od ženského :-D Chování pana majitele do telefonu bylo vrcholně arogantní a naprosto neprofesionální. Je to naprostý diletant! Jak je vidět, nic jiného než obrátit se na ČOI a na slevový portál kde jsme voucher zakoupili nám nezbude, protože podvodníci jako tento "podnikatel" by se neměli na těchto portálech objevovat. Nikdo si nikdy do této restaurace voucher nekupujte!!!
Rotterová30.07.2011 15:20
Bohužel se musím připojit, a udělit této restauraci negativní komentář. Nabídka se zdá výhodná, ale ovšem majitel je velice arogantní a nepříjemný, a do restaurace se prakticky nedá udělat rezervace. Když jsem již konečně chtěla uplatnit kupon, vypadl proud, a slečna nám v restauraci dala na kupon razítko, že můžem přijít jindy. Majitel mě však již poté nevyhověl :(.. Takže jsem pouze zaplatila, ale již jsem nic nezkonzumovala. Takže NEDOPORUČUJI
zákaznák-Lucka21.06.2011 22:24
piva mají dobré, jídlo dost odbyté a hlavně špekové knedlíky jsou opravdu šílené, prosím nedávejte si je. Vouchery na jídlo neznamenají slevu, ale normální cenu!! A rezervace je méně jak týden předem prakticky nemožná, mají šílene málo míst a mooooooooooooc prodaných voucherů s časovým limitem, chjo ted jsem naletěla. Snad se to majiteli nějak vrátí.
Jakub Vacátko20.06.2011 14:06
NEBRAT!! Volel jsem s majitelem a je to arogantni blbec. Na otazku proc nepotvrdil rezervaci pres mejl odpovida ze mejly necte. Pri telefonu absolutni nadrazenost a neochota. Skoda zakoupeneho poukazu. MAJITEL VYDELÁVÁ POUZE PRODÁVÁNÍM KUPONU ALE SLUZBY NEPOSKYTUJE!!!
Jiří 15.06.2011 21:09
Skutečně nejsem od konkurence a skutečně můžu napsat, že Svět piva byla ta nejubožejší hospoda, kterou jsem kdy navštívil a to jsem si ani nesedl. Stačilo mi těch pár chvil u baru, kdy nám arogantní servírka řekla, že jsme měli rezervaci na 6 a že jsme měli přijít včas. Ano, původní rezervace skutečně na 6 byla, ale poté se telefonicky změnila na půl 8 a tuto hodinu jsme také skutečně dorazili. Ovšem upřímně, děkuji paní servírce za její neochotu, poněvadž nás zachránila od skutečně hrozného zážitku posezení v naprosto neútulné, tmavé a zašpiněné sklepní knajpě a to proti 4kám nic nemám. Rozhodně mohu s čistým srdcem říct, že jsem už teda nikdy a to ani kdyby to byla poslední hospoda s pivem na světě.
Bohdal08.06.2011 16:13
Tak jsem byli s pritelkyni vcera na tataraku a nejaky ty pivka k tomu.A musim uznat, ze to tam nebylo ani z poloviny, tak hrozne, jak se vsude mozne na netu pise v diskusich, ktere jsem si pred navstevou sveta piva peclive precetl.A to jsem tam sel obrnen a pripraven na cokoliv!Rezervaci jsem si dohodl s panem po telefonu i po vyprseni voucheru, jen s tim, ze uz nebudeme mit na ochutnavku pivo ktere bylo v nabidce. Uz pri prichodu me prekvapilo to, ze nase rezervace byla v poradku a tudiz jsem si mohli sednout ,.-) Slecna za barem byla prijemna a prvni dve pivka nam prinesla po par minutach takze jsem na suchu nebyli a mohli jsem si docist tu nabidku z asi 23 piv, co jsme si mohli za ten voucher dale objednat.Tatarak nam prinesli k druhemu pivku a musim uznat ze byl dobry sice byl uz predem umychan, ale chutove byl v poradku, snedli ho cely, az na par gramu a topinek, jelikoz ve dvou lidech je toho az az ,.-) Kdyz to schrnu navsteva byla prekvapujici, jelikoz jsme tam sli s tim nejhorsim moznym scenarem (nebudeme mit rezervaci, obsluha bude neprijemna, jidlo a pivo hnusne a ze nas nakonec pan majitel posle ´domu´,.-) Jeste musim dodat, ze jsem tam byli s nasi 2 letou dcerou (nemeli jsem na ten den zrovna hlidani), ktera tam obcas i zacala vyvadet a kricet, ale nikdo nas nenapomenul ,.-) Takze se proste tam nebojte jit pokud mate voucher.
petra čiháková06.06.2011 16:03
Dobrý den, rozhodně si ani já již nikdy více nekoupím "výhodný pouzkaz" do této restaurace. Majitel je arogantní blb, se kterým se nelze nijak domluvit - rezervace na poukazy dělá v nejbližším termínu za dva měsíce a navíc jen do hrozného sklepa ( o kterém nebyla v nabídceani zmíňk). Vrácení peněz zkusím projednat se zadavatelem nabídky "bavselevne".
Vláďa29.05.2011 20:55
ROZHODNĚ NEBRAT tuto hospodu či akce z ní. Koupili jsme si jinou akci a výsledek byl tragikomický: Ca měsíc dpoředu jsme zavolali na číslo na voucheru a zarezervovali si místa. Jako další pobrzení jsme poslali e-mail se všemi vouchery. Při příchodu do hospody, nahlášení rezervace jsme předložili slevy. Obsluha zavolala vedoucímu (jiné číslo telefonu, původní bylo vypnuté, on je neuvěřitelně arogantní člověk), který si nejprve vymyslel, že musíme mít ještě doklad o zaplacení (to dříve při mailové korespondenci nepožadoval). Nevadí, skočili jsme do hotelu vedle a nechali si vytisknout doklady (ještě jednou díky do hotelu Prokopka). Poté jsme přišli znovu a cirkus začal. Recepční zavolala opět majiteli se slovy: "Oni si sehnali vytisklé doklady". A poté majitel opět do telefonu řekl, že rezervace je do jiného místa než zmíněná hospoda U Radnice (byť se stejnou adresou), že to jsou přilehké prostory a jinde, nakonec na nás ještě svedl, že jsme si tu rezervaci špatně zajistili my! Chtěl nás přeobjednat na datum, kdy už sleva pozbila platnosti, na tento jeho trik jsme samozřejmě nenaletěli. Jeho monolog zakončil se slovy: "Máte štěstí, že tam nejsem." Ve skutečnosti měl štěstí on. Po ca hodině jsme dostali zavolali na původní číslo na slevence a ta se pak ozvala celkem příjemná paní, která sice jednala slušně, nicméně situaci nevyřešila. Myslím, že po přečtení diskuzí a naší zkušenosti by nebylo od věci zavolat na hostince ČOI a kontrolu hygieny.
Tereza26.05.2011 16:16
Dobrý den opravdu Nedoporučuji, Svět piva!!! Ke mě se při objednání termínu chovali vyslovene sproste. A to jako zákazník který do te restaurace má teprve příjít nemám zapotřebí.A pozor protože dobrou reklamu si dělají sami. Doufám že nebudete mít stejně špatné zkušenosti z touto restaurací jako já.
Fanda25.05.2011 15:51
Silně nedoporučuji Svět piva, pomalá obsluha( dvě servírky) na pět lidí a na pivo čekáte celých 28 minut. Piva samozřejmě nejsou roztočená, všechna piva zavání zatuchlinou. Tatarák byl starý, podle barvy - hnědá místo červené - a předem smíchaný, neslaný, po opakované prosbě o sůl se servírka ušklíbla a nakonec po půl hodině sůl s pepřem donesla. říkejte si co chcete, po návštěvě tohoto podniku budete litovat. Toto není recenze slevového portálu, ale nabízené slevy. Proti Hyperslevám.cz nic nemám a využívat je budu dál, jen by nemuseli nabízet takovéto podpásovky
Kalimero.f25.05.2011 14:10
Dobry den, jak se mohu objednat kdyz telefon nikdo nezveda a internetove stranky podniku jsou delsi dobu mimo provoz. Dekuji
Kristýna30.04.2011 19:57
Dobrý den, jakým způsobem můžu uplatnit reklamaci na tento podnik? Nebylo mi umožněno se objednat.
HyperSlevy.cz01.05.2011 18:52
Dobrý den Kristýno! Pošlete nám na info@hyperslevy.cz kontakt na Vás a dáme Vám vědět, proč se tak stalo, ověříme to. Díky!
Araine03.04.2011 16:30
Svět piva - nedoporučuji. Dali jsme si rezervaci na sobotu, kterou nám sám pan majitel potvrdil v mejlu. Když jsme dorazili servírka nám oznámila, že nás tam nemá zapsaný tudíž jí to nezajímá!!!Tak jsme milé servírce ukázali daný e-mail kde nám to bylo potvrzeno opět nezajímalo. Pokoušeli jsme se dovolat majiteli nezvedal. V době kdy jsme se mu pokoušeli dovolat darazili další dvě skupinky, které taktéž neuspěli. Stáli tam s papírky jak mi a vzdávali to. Taky jsme to udělali a šly do jiné hospody. Takhle pan majitel docela nahrává konkurenci. Nevlezete přeci do hospody, kde Vám tvrdí, že nemáte rezervaci a přitom hospoda prázdná. Tak hold se pomněla jiná hospůdka. Musím přiznat, že pan majitel po hodině zavolal zpět, ale to co tvrdil naprostá demagogie !!! Takže za sebe říkám neseriózní chování. Asi si to pan majitel špatně spočítal a těďka nechce plnit.
Pedro01.04.2011 20:31
opravdu dobré shrnutí http://slevuj.webnode.cz/news/tragicke-zazitky-ze-sveta-piva-muzete-konzumovat-neomezene-ale-nesmite-se-opit-/
Pedro31.03.2011 18:52
opravdu dobré shrnutí http://jaknaslevy.webnode.cz/news/tragicke-zazitky-ze-sveta-piva/
Jirka28.03.2011 15:27
Chování personálu restaurace se (soudě podle telefonátu, kdy jsem se pokoušel zarezervovat místo a čas pro uplatnění voucheru) za poslední dobu určitě nezměnilo. Voucher jsem zahodil, tohle nemám zapotřebí. Vrele nedoporucuji.
Tomáš27.03.2011 11:16
hhh, vidím, že nejsem sám, kdo měl otřesnou zkušenost s návštěvou tohoto podniku. zotožňuji se s názory na úděsné WC, nedobré jídlo a náhlé zvýšení cen po začátku akce stejně tak, jako s nepříjemným personálem. a ještě jeden koment k příspěvku níže. kdyby vám každej poctivě reklamoval jídlo, tak uvaříte každý večer dvojnásobek porcí. nehledě na to, že málokdo chce mít ve své druhé reklamované porci napliváno od kuchaře a od číšníka. ano, bohužel i to se děje. neříkám, že ve světě piva, ale svou zkušenost s tím mám.. vizitkou dobrého kuchaře je, když se jídlo nejen nereklamuje, ale ani následně nehaní na diskuzích. proto se vám to asi většina bojí říct na místě, aby si pak nepochutnávala na nějakém "dochucovadle". děkuji
Marek24.03.2011 22:24
ahoj všici, chystáme se tam s přáteli zítra večer, uvidím tedy, jak to tam vypadá..pak sem hodím feedback Každopádně pokud máte dojem, že něco nebylo v pořádku, obraťte se na nedávno vzniklou asociaci slevových portálů - zaregistrují si problémový podnik a u členů asociase se tento již více neobjeví, čoi také není od věci a nezapomínejte, že i nekvalitně provedená služba se dá když už ne reklamovat, tak urgovat...
Jose22.03.2011 00:52
Měl jsem "čest" po akci na Nebeslev přímo poznat pana majitele a absolutně rozumím v čem je problém. Kdyby blbost nadnášela tak se v Nebeslev točí piva výše než na žižkovské věži..
Gecko21.03.2011 21:10
Vyborna diskuze, moc me pobavila! Jentak dal! A pan majitel at nezapomina na pravidlo - nas host nas pan. Vim, ze to za totace neplatilo, ale bacha na to. :-D
Felix19.03.2011 21:59
Pro pana majitele: Je mi známo, že stránky podnik mít nemusí a že to není dáno zákonem. To, že by se personál měl chovat slušně, to taky není dáno zákonem. To se jaksi předpokládá. Vaše odpověď mi stačila. Děkuji, nechci...
HUGO19.03.2011 18:56
Tak jsem si to pročetl a myslím si, že obě strany se zcela nesmyslně napadají. Teda, hosté mají určitě právo napsat, co se jim líbilo nebo nelíbilo, narozdíl od pana majitele, tomu nenáleží tady na tomhle servru hodnotit hosty, neboť tahleta diskuze je o podniku, ne o hostech. Pan majitel by si měl z diskuze vybrat a zařídit se tak, aby hosté byli příště spokojení. A Zákazníci by si z diskuze taky měli vzít poučení a také se podle toho zařídit. Doufám, že tímto přízpěvkem jsem nenapadl ani jednu stranu... :-)
SVĚT PIVA19.03.2011 18:30
Pro Iva tak za prvé opět vaše toalety. Nevím jak je možné že nejsou toalety uzamykatelné když klíč je u personálu, tak opět musím tvrdit že personál není odpovědný za to zda člověk za sebou zamkne nebo nezamkne, ale chápu že nezamkne aby si nemusel o klíč příště říkat.To poslouchám že je nedůstojné když si host musí vyzvedávat klíč. Nemyslím že je nedůstojné jedno umyvadlo pro muže a ženy. A pak je to schváleno hygienikem. Tak opět jídlo tvrdíte zde o průhledném řízku tak to mě opravdu strašně mrzí protože řízky neděláme. To že lidi čekají na jídlo je normální, norma je 20 - 30 minut a ta je ve všech restauracích stejná. To že máte jiný program v sobotu chápu, ale vy jste ten kdo chtěl odpovědět. Ještě že chcete jídelní lístek na stránky. Už se na něm pracuje.
Karolín19.03.2011 18:20
to IVA - naprosto s vámi souhlasím, a to že sem přibývají pochvalné a obhajovací komenty pod několika nicky vždy v podpobnou dobu jako "SVĚT PIVA" je fakt vtipné (hlavně to pletení můžského/ženského rodu :D) to majitel: To, že si kamarádi nemohli jít zakouřit ven by asi i překousli (ačkoli absolutně nechápu, čemu to vadí), ale vadilo nám hlavně to, že na jste nás chtěl volat policii, za to že jsme vám kouřili po odchodu z restaurace venku na chodníku před a hlavně jste byl sprostý a opravdu nepříjemný. a jak někdo zmínil níže, taky jsme si tam připadali, jako když tam s vouchery nejvíc otravujeme.. Ale co, na všech portálech se objevují každý den jiné slevy, takže nevidím důvod vyzkoušet příště jinou restauraci, po praze jich je milion, ale vracet se do této rozhodně už nebudeme.
Helena19.03.2011 18:05
To je tedy opravdu síla ... ve Vašem podniku evidentně neplatí náš zákazník - náš pán. To žijete ještě těžkou totalitou, ne? Proč tedy zákazníky lákáte slevou, když Vás pak obtěžují? Nemám slov, toto zařízení nemá úroveň.
Simon19.03.2011 17:59
Do sveta piva jiz nikdy nejdu, obsluha byla ok, ale pan majitel, ktery se tam zrovna nachazel, je totalni de***.
Iva19.03.2011 17:16
Takze predpokladam, ze nezamykatelne WC maji na svedomi taky zakaznici (urcite rozkradli klice), jedine umyvadlo pro pany a damy take (nazaslouzi si to mit oddelene), rozklepany pruhledny rizek, ktery ani nahodou nemel 150 g, to asi zrovna kuchari spadlo neco do oka, zpomalena servirka, pro kterou byl vsechno problem, protoze "se to muselo obejdnavat zeshora" (sedeli jsme v Pivni samosce), tak to byla urcite nahoda atd. atd. - a to jsme nebyli na akci s neomezenou konzumaci. Proc tedy neustale inzerujete na slevovych serverech, kdyz vam prave ti, co si nakoupi kupony, pak tak vadi??? A vubec - zrovna dobre z tamnich diskuzi nevychazite!? Nemel byste trochu zmenit pristup? Vzdyt je ten servis otresny! Copak kdyz si koupim akci na slevovem portalu, nemam narok na 100% kvalitni sluzby?? Divite se, ze mate takovou reputaci? Pisete, at si dopredu dobre precteme podminky akce, proc vy naoplatku ferove nezverejnite ceny jidel? Ja jsem si v unoru na netu precetla jidelak a o pet dnu pozdeji me v restauraci cekaly dvojnasobne ceny. A koncim tuto diskuzi, mam v sobotu odpoledne lepsi program.
SVĚT PIVA19.03.2011 16:58
Iva jistě. 1.Tak sociální zařízení jsou při otvírací době zcela čisté a bohužel si je lidi znečisťují sami, my je opět po uzavření vyčistíme a věřte že dámské toalety jsou vždy horší než pánské a to máte odpadkový koš hned u mísy! Personál nehlídá co kdo dělá na toaletě. Ale pokud nás někdo upozorní že je něco v nepořádku tak to dáme hned do stavu jak to má být! Snad nechcete abych za provozu chodil na dámské toalety a personál má ze zákona své toalety. 2. Jídlo, tak tady si zákazníci stěžují na kvalitu jídla. Nemám nic proti tomu když si někdo stěžuje, také se mi stalo že mi jídlo nechutnalo, ALE REKLAMOVAL JSEM HO NA MÍSTĚ a ne že jsem ho snědl a pak si někdy na nějaké diskuzi stěžoval. Tak pokud člověk neřekne nic a vše sní tak jak má personál vědět že to zákazníkovi nechutnalo? 3. Téma personál jak vidíte zde v diskuzi jsme napadáni hlavně zákazníky z neomezené konzumace piv za to že nesměli chodit kouřit, že majitel na ně řval že kouřili venku, tak prvně si lidi koupili akci s touto podmínkou a my jim to dáváme i číst když tvrdí že to tam nebylo a že to nečtou a tak. Není to jen u této akce, ale i této akce protože lidi už jí využívají se najdou že použijí třeba tři kupóny a v podmínkách mají že mohou použít jeden a to by jste se divila jak holky oslovují a to jedné dal zákazník i facku! Hledáte chyby na nás. Napadají mě tady za to že řvu na lidi, dobře já přiznám že se to i stalo a to asi v 10 případech kdy personál volal že je ohrožen, nechtějí mu zaplatit, nebo že něco zničili tak sednu do auta a jedu to řešit a když to bylo horší musel jsem cestou i zavolat policii. Nikdo nemůže za to že někdo udělá problém, ale stane se. To bych musel asi zaměstnat letušky aby se pořád usmívali když jim lidi nadávají a zcela zbytečně jen pod vlivem alkoholu. Jinak pokud se zákazníci chovají normálně tak i ten personál je normální. Nabízím Vám zkušenost a přijďte si to vyzkoušet třeba na víkend, jistě příjdete na jiné myšlenky. Sám jsem byl na akci u konkurence a když jsem si s personálem povídal o průběhu tak máme stejné problémy, jen je pravda že pokud neudělají další akci tak si lidi budou stěžovat jen po emailu nikoli v diskuzích.
Iva19.03.2011 16:17
Pane provozni ze Sveta piv, ta registrace zde v diskuzi by prospela zejmena vam! Neprijde vam trapne nasypat sem behem dvou hodin prispevky psane uplne stejnym stylem (hrubky, absence interpunkce, expresivni vyrazy), samozrejme pochvalne nebo restauraci obhajujici, ale s jinymi nicky? Proc se porad ohanite Nebeslevem, ale nevyjadrite se ke kvalite obsluhy, jidla a socialnich zarizeni a k jednani personalu se zakaznikem?? Za to prece zadny Nebeslev ani jiny portal nemuze! P.S. Az zase budete psat jako zena (Pavla, 19.03.2011 14:22), hlidejte si i spravne tvary v zenskem rode ;-)
Jirka19.03.2011 16:08
Tímto se už v diskuzi loučím. Měl jsem čas, napsal jsem. Je mi v podstatě jedno, jaké bude resumé :-) Mně za můj voucher podnik nepřipravil žádné příjemné chvíle s přáteli, jak jsem to měl v plánu. Velmi mě zklamal. Ale to, určitě uznávám, záleží kus od kusu, zřejmě podle nálady obsluhy a podle očekávání klientů. Howgh.
Jirka19.03.2011 16:02
Já napsal zase jen své poznatky. Žádný portál Nebe slev neznám, respektive nevím už, kde jsem voucher kupoval, to se přiznám. Tohle je mi fuk. Jen jsem napsal, co jsem zažil. A že jsou mé zážitky podobné se zážitky jiných lidí, nebude asi tím, že by tady chtěl někdo, navíc pod různými niky, pošpinit nějaký podnik. Já na něm nemám vůbec žádný zájem. Nikdy už do něj nepůjdu, stejně jako nikdy už nepůjdu do jiných podniků, kde jsem měl slevové kupony a byl jsem v nich spokojen. Bude to nejen tím, že nejsem z Prahy. Na portálu HYPERSLEVY jsem koukal asi na nějakou jinou akci a narazil tady na tento podnik a diskuzi k němu. Jasně, kdybych narazil na diskuzi k podniku, který se mi líbil, napíšu to také. Takže pouze zážitky. Nic víc. Navíc mi celá diskuze může být ukradená. Vy tam půjdete, ne já... :-) Pro KAMILU: Když mi vysvětlí jedno, napadnu druhé... OK, já tady ale už od začátku píšu, že personál byl arogantní, jídlo hnusné a drahé, pivo drahé. Pivo jsme si vysvětlili, ale TO OSTATNÍ mi zatím ještě nikdo neobjasnil... :-D
SVĚT PIVA19.03.2011 15:57
Felix tak jak chcete rád se vyjádřím, tak www.stránky nejsou dané zákonem a podniky je mít nemusí. Vytahujete stránku která byla z dob začátku stránek a nebyli aktualizovány což také není trestné. Pak nevím kdo u vás doma nakupuje ale koukněte jak se zdražuje a vy mě osočuje že zdražuji také? Komu a kam budete psát až DPH se sjednotí na 20%? A kdo za to může? No přeci Svět piva! Je ale pozoruhodné na to jakou dobu tam jídelní lístek není že vy ho máte uložený! To je potěšující vědět že máte o nás zájem.
Kamila19.03.2011 15:44
Jirkovi koukám když se ti vysvětlí jedno napadneš druhé, já tam byla na akci a vše úplně v pohodě a při rezervaci mi bylo řečeno že čekací doba je 15minut a pak ať buď zavolám že je zdržení nebo že rezervace padá. Stalo se u vedlejšího stolu že někdo nedošel a servírka řekla hostu co se domáhal místa, že ještě čeká na rezervaci kterou tam má a stydím se zde napsat co jí řekl. A ti co měli dojít nakonec nedošli a neměli ani trochu slušnosti zavolat a přeobjednat se! To je můj poznatek!
Dušan19.03.2011 15:38
NM to vadí jedině Nebeslev a jeho hostům. S tímto portálem mělo víc podniků potíže na každém portálu v přátelích mají své lidi co vše hlídají. A pak je problém že tady není diskuze registrovaná!! Můj názor je to házení špíny jedním člověk pod různými nicky.
Jirka19.03.2011 15:00
Pro DUŠANA: No já cenu piva až zas prioritně neřešil. Tu jen tak zmiňuji. Chápu, ceny v Praze jsou prostě jinde, než na Moravě. navíc jsi nám to vysvětlil, dovoz, daně, atd. Já se hlavně pozastavoval nad laxností personálu a nepříjemností majitele a nad vzhledem a chutí jídla. Paní od pípy se na nás tvářila vyloženě s despektem a jak už jsem zmínil, pan majitel byl hrubý za to, že jsme přišli pozdě, oproti rezervovanému času (oproti velmi TĚŽCE rezervovanému času) do poloprázdné hospody. Měli jsme i jiné vouchery do jiných hospod, neboť jsme v Praze byli na výletě několik dnů. V jedné jídlo taky nebylo světoborné, ale vypadalo hezky, ale personál se k nám choval velice mile. Pak jsme byli přímo v nóbl restauraci, kde už to nebylo takové srdečné, ale spíš upjaté, zato ale to jídlo, které navíc bylo se slevou, se původní cenou moc nelišilo od jídla ve SVĚTĚ PIV. Bylo naprosto famózní. Nádherně upravené, nádherně chutné. A přitom šlo také o nějak uprvený kus masa a nějak upravené brambory. Toto jsem chtěl říct. Že SVĚT PIVA pořádá akce, které se mu ale očividně příčí a nic netušícím klientům to dává najevo. A za jídla upravená tak, jak to donesli nám, bych se já styděl účtovat více než 75 Kč.
MN19.03.2011 14:39
Zdravím, ta diskuze mi tu přijde vtipná. Mám pocit, že některý jiný slevový portál se nepohodl se světem piva a teď tu hází špinavosti prvního kalibru.Ale v dnešní době se není snad ani čemu divit, jsou tací co staví svůj biznis právě na očerňování konkurence. Ale známá lidová moudrost - Boží mlýny melou pomalu ...
Dušan19.03.2011 14:37
Jirka no a jsme u podstaty věci jak chápu jsi mimopražský. Víš také mám podniky mimo Prahu a je to podstatný rozdíl který začíná u výše nájmu. Ale to sem nepleťme řešíš cenu piva tak ti dám jasný příklad pivo Krakonoš u nás stojí 16,- a v Praze 28,- a v Pivním muzeu 48,- jak to? A to je stření pivovar. Ale jak říkám zajedeš si pro pivo k nám do pivovárku tak ti prodám pivo za 25,- nákup pro tebe a dojedeš si pro něj! A u nás zde stojí letos 42,- U NÁS! Pak rada kupuj akce s EURO pivem a budeš si moct stěžovat že je to předražené.
Lukáš19.03.2011 14:29
No nevím je to jak ve válce jen nechápu znám ten podnik a pamatuji číšníka v roce 2010 na jaře Karel se jmenoval a pak tam byli zase jen holky. Zajděte si do nejmenované restaurace do Nuslí, na Smíchov a bude i to pro vás supermarkeťáci a lahváč za 7 předražené. Díky těmto bláznům můžeme ochutnat pivo které by jsme neměli ani možnost ochutnat. Chlapci děkuji a jen tak dál a netočili jste pivo ze Slaného pivovar otevřeli 15.2. a z těchto pomluv si nic nedělej my se vracíme rádi.
Jirka19.03.2011 14:24
Pro DUŠANA: A nepříjemnost personálu je dána taky nějakými normami? :-D Pivo chápu, no i když u nás stojí opravdu polovinu. Jsem si řekl OK, jsme v Praze, tady to tak stojí vesměs všude. Jen mě to prostě zaskočilo. Čekal jssem, že podnik, který má pivo i v názvu a je na něj apriori zaměřen, bude mít ty ceny výhodnější. Tohle jssem opravdu čekal. Jasně, jídlo podle norem a bez chuti se může dělat v nemocnicích. Pokud někdo nějakou nemocí trpí, oznámí to kuchaři a vyžádá si úpravu jídla. Jídlo, které stojí 200 Kč, ve všech jiných hospodách vypadá minimálně alespoň pro oko pěkně. Tady nebyla snaha nějakou přízdobu blbou zeleninou udělat. Nemluvě o hranolkách, které byly jako smrt pro žlučníkaře :-)
Pavla19.03.2011 14:22
Karolina tak jsem teď koukal na celou diskuzi a čtu jasně i výtažek z akce nebeslev kterou tu mele většina lidí že pokud odejdete končí voucher to je i že odejdete na cigaretu přeci! To by jste měli studenti platit třikrát tolik školné aby jste pochopili základní holou větu. A pak tady že majitel řval pokud porušíte jeho podmínky? Já se mu nedivím a schvaluji to! Čtěte co kupujete a pak nebudou stížnosti.
Dušan19.03.2011 14:13
Tak pro Jirku a spol! Koukám každý odborník až bolí! Pivo předražené? Tak se koukněte na pivni.info na pivovary a jejich stránky. Tam najdete ceníky za kolik si to pivo dáte v místě pivovaru! Tyto pivovary nemají distribuci tak si pro to pivo musíte dojet osobně! Výroba vašeho nepředraženého Gambáče je výrobní cena 0,80 hal a velkoobchod je 13,- a to vaří v tisíci hektolitrech! Tyto pivovárky s varnou na 400l je výrobní cena kolem 15,- + spotřební daň a nějaký rabat když to dáte mimo pivovárek a jste v nákupu za 25,- kde máte dopravu a čas ten se nedá počítat! Víte mám pivovar a dávám do takových restaurací pivo! Tak něco udělejte ať se sníží DPH a spotřební daň a nebudete zde plácat že jsou regionální pivovárky předražené! To řekne jen ten co konzumuje pivo ze Supermarketu! A jako kuchař Vám povím jídlo bez chuti experti, měli byste vědět že lidi trpí různými nemocemi tak se dělá jistá chuť podle norem a pak máme ochucovadla která pokud nejsou na stole si vyžádáme!
Jirka19.03.2011 13:33
Už jsem tady psal o svých zkušenostech s akcí "Konzumace v hodnotě 1000 Kč za 300 Kč", že jídlo bylo předražené a bez chuti, pivo drahé, obsluha mírně pohrdavá. Tenhle zážitek ani výborná chuť tataráku nevyvážila. A musím přitakat těm, co tady píšou zážitky s rezervací, že i já jsem z rezervace byl silně na nervy, neboť jsem z Moravy a do Prahy jsem jel jen na výlet a z toho důvodu jsem si zakoupil tenhle voucher. Rezervace probíhaly příšerně, 3x mi řekli, že nemají čas a pak několikráte vůbec nebrali telefon... Než jsme to našli, šli jsme z centra pěšky, tak nám to trvalo a přišli jsme o 16 minut později, než jsme měli rezervovaný čas. V poloprázdné hospodě si nás obsluha nijak zvlášť nevšímala a zřejmě majitel, protože vstal od stolu, kde seděl se společností, nám vynadal (ano vynadal!), že jdeme pozdě. No já nad tím radši nepřemýšlel, jestli to myslel vážně, nebo jen tak vypadal, že nám nadává. Každopádně i on, i obsluha se tvářila, že je tímto naším voucherem obtěžujeme. Můj dotaz tedy zní: Proč hospoda SVĚT PIVA nabízí tuto voucherovou akci, když se k hostům, koupivším si tyto vouchery, chová nepřátelsky? A dále: proč jídla, za která si účtují bezmála 200 Kč, podle toho i nevypadají?
Karolina19.03.2011 13:10
Na všech možných slevových portálech jsem už využila spoustu slev, ale tohle je první negativní komentář, který píšu. Naprosto souhlasím s názory ostatních zákazníků, kteří s tímto podnikem nebyli spokojeni. My jsme s partou využili akci za 79Kč vypij piva kolik chceš. Obsluha byla hrozná, přímo dle slov číšníka z toho nemají žádná dýška, že šéf těch akcí udělal moc, takže proto se nepřetrhne aby nám přinesl v nějakém rozumném čase objednané brambůrky atd. Vrcholem ale bylo, když se v restauraci objevil majitel - arogance sama, vyhrožoval, že už nám nenalije, že na nás zavolá policii, protožeže jsme podnapilí (každý jsme v tu dobu měli max 3 piva), nechtěl lidi pouštět na cigaretu ven, i když v podmínkách bylo, že si mlžou zákazníci jít zakouřit ven. Při odchodu šel za námi ven a řval na nás i venku - kamarádi si chtěli zakouřit a on na nás řval, že to je jeho pozemek a že už jsme odešli, tak ať táhneme jinam, nebo zavolá policii. Podotýkám ještě, že jsme tam byli v 6 lidech, parta studentů vysokoškoláků a rozhodně jsme se chovali slušně(narozdíl od majitele a obsluhy) .. sem už opravdu NIKDY, i kdyby to dávali zadarmo...
Luboš19.03.2011 10:57
Sleduji diskuse na různých servrech,zejména těch,které se týkají Světa Piva.Ještě nikdy se u jiných nabídek neobjevilo takové množství více než negativních zkušeností.To znamená,že by se nad tím servry,které zveřejňují donekonečna nabídky tohoto "podnikatele" měly zamyslet a nesvádět kritiku na snahu konkurence. Snahu o co? Poškodit server tím, že si pár stovek lidi nekoupí tuto jedinou nabídku? To je přece naivní.A že zrovna Ti, co si koupí voucher u Vašeho serveru, dopadnou jinak,než třeba ti z TOPSLEVY? Ujišťují Vás,že ani náhodou!V podniku je takový maglajs,že se v tom při množství voucherů nikdo nemůže vyznat.Byli jsme tam a bez dalšího JIŽ NIKDY.Je pouze otázkou,kdy tam dojde k fyzickým střetům.Bude to logické vyústění přístupu a atmosfery.Nejsem tajný agent všech ostatních slevových servrů a tak očekávám,jak se k tomu tento server vyjádří.
Ivča18.03.2011 19:21
Tak do tohodle nejdu, už od pohledu ta restaurace vypadá jak 4. kategorie ! Mají slevu na několika slevách najednou, takže zřejmě hrajou na neuplatněné kupony. Ať peníze vrátí Hyperlsevy...nepřipadají mi zrovna seriosní...
HyperSlevy.cz19.03.2011 02:02
Ivčo peníze Vám vrátit mužeme, stačí zaslat email o stornu.
Robert18.03.2011 17:14
Prosím o rezervaci na jakýkoliv den pro 3 osoby... mě se to nedaří. děkuji
Hanka18.03.2011 16:55
To jste mě fakt dostali... "Hanko, někdy není čas ceník na webu aktualizovat." Tak jsem se dlouho nezasmála...
K nepochopeni18.03.2011 16:47
Ponekud nechapu vzhledem k poctu ruznych slev na ruznych portalech kazdy tyden jestli neni opravdu problem s rezervaci(prosim o vyjadreni kompetentni osoby)? A o osvetleni jaky je rozdil mezi svetem piva a konradovou pivni samoskou? VIZ odkaz http://pumba.cz/praha/deal/zaplatte-pouze-300-kc-a-dejte-si-co-hrdlo-raci-za-1.000-kc-v-konradove-pivni-samosce!-vybirejte-ze-s?a_aid=4cb3088f5148c&a_bid=0000258B
Cata18.03.2011 15:27
máte povoleno kouřit v restauraci?
Hanka18.03.2011 12:47
Díky za ty ceny, to jsou bez přílohy, jak tady lidi píšou? Má majitel problém se zveřejněním cen nannetu? Trochu mi to zavání průšvihem... tak raději jinam.
HyperSlevy.cz18.03.2011 13:02
Hanko, někdy není čas ceník na webu aktualizovat.
Jan18.03.2011 12:31
Koupil jsem neomezenou konzumaci pro sebe a pár přátel s tím, že vyzkoušíme některé z inzerovaných "specialit". Po několika neúspěšných pokusech o rezervaci - pokud jsem se nechtěl rezervovat o minimálně měsíc dopředu, slečna mi vytrvale nabízela termíny jako "úterý, ale jen do šesti" a podobně, mi posledně oznámili, že celý březen je obsazený(moje vouchery mají platnost do konce března) a že mám smůlu, měl jsem si rezervovat místa dřív a co s vouchery teď budu dělat nikoho nezajímá (doslova odpověď slečny na telefonu). Svět piva se očividně snaží vytřískat co nejvíce peněz za "zajíce v pytli" bez ohledu na kapacitu podniku a jakmile pošlete peníze tak na vás kašle. Rozhodně nedoporučuji.
Felix18.03.2011 12:21
No jo, ceny opravdu o 50% vyšší než na původním lístku http://www.svetpiva.com/cz/napojovy-a-jidelni-listek.php Odkaz na něj ale ze stránek restaurace zmizel. Mohl by se k tomu vyjádřit pan majitel?
HyperSlevy.cz18.03.2011 12:58
Felixi, ceník byl zastaralý a proto byl stažen! Voucher si nekupujte, pokud Vám ceny nevyhovují, nikdo Vás do toho nenutí.
Hanka18.03.2011 11:39
Omlouvám se za ty překlepy. Ceny na doptání v místě - to je snad vtip? To si koupím kupon a pak třeba zjistím, že je pivo za stovku a brambůrky za dvě? To nejsou ucelené informace... P.S. A nejsem konkurence, jenom jsem opatrná...
HyperSlevy.cz18.03.2011 12:11
Dobrý den, jen část jídelního a nápojového lístku Kuřecí na divoko 150g - 159,- kuřecí rolky se šunkou a sýrem 150g 159,- vepřová rolka šunka sýr 150g - 159,- špekové knedlíky s domácím uzeným a zelím 400g 159,- Piva z ČR 0,5l 25-45Kč, Zahraniční 0,5l 75 - 99Kč, 0,5l Coca Cola 40Kč, 0,5vody - 30Kč
Hanka18.03.2011 11:36
Dobrý den! Jaké jsou tedy opravdu v restauraci ceny (na stránkách nejsou a jídenlí lístěk tam není vůbec) a jaké jsou termíny objednání stolu?
HyperSlevy.cz18.03.2011 12:16
Ceny viz výše, délka objednání je na provozovateli.
Simona18.03.2011 11:36
Dobrý den, moc děkuji za informaci. Ještě by mě zajímalo, co přesně znamená "PRO 1 REZERVACI PLATÍ 1 ÚČET, KE KTERÉMU LZE VYUŽÍT POUZE 1 POUKÁZKU!" ? Lze si rezervovat stůl pro 4 lidi (2 páry) a mít jednu poukázku na jeden pár? Tedy využít jeden večer dvě poukázky?
HyperSlevy.cz18.03.2011 12:17
Dobrý den, ano přesně tak, pokud budete všichni čerpat z jednoho voucheru, máte společný účet, tak můžete použít 1 poukaz. Pokud si necháte udělat 2účty, tedy jeden pár 1 účet, můžete využít vouchery 2.
Iva18.03.2011 11:19
Tento listek byl na strankach predtim, nez jsme do restaurace sli (jeste jsme se orientacne divali na ceny, abychom vedeli, co na miste cekat): http://www.svetpiva.com/cz/napojovy-a-jidelni-listek.php Pak na nej odkaz "zmizel", ale stranka porad existuje. V nem je steak za 109 Kc vc. prilohy, my jsme vsak na miste platili tusim 159 Kc za steak a 39 Kc za prilohu...
HyperSlevy.cz18.03.2011 12:13
Ano Ivo, jelikož ceník byl neaktuální, byl stažen.
Simona18.03.2011 11:18
Dobrý den, ráda bych věděla, zda je pravda, že pokud si budu chtít odskočit na cigaretu ven, bude mi ukončena platnost voucheru? Díky za odpověď, Simona
HyperSlevy.cz18.03.2011 11:31
Dobrý den, není tomu tak, můžete si klidně odskočit zakouřit.
Felix18.03.2011 10:51
Mohl bych prosím, zdvořile poprositi již poněkolikáté o sdělení cen v podniku? Na stránkách www.svetpiva.com ceny uvedené nejsou a já tak nemám představu co a za kolik vlastně dostanu. Děkuji.
Markéta18.03.2011 10:06
nejsem Monika, ale MARKETA
HyperSlevy.cz18.03.2011 11:31
Promiňte, Markéto.
Markéta18.03.2011 09:56
divím se, že dneska jeste nikdo nebyl obvinen ze stejne IP adresy :D
HyperSlevy.cz18.03.2011 10:05
Moniko, Vám a Vaší kolegyni Markétě jsme na základě zaslaného emailu IP adresu opět povolili :)
Hugo18.03.2011 08:54
Chodili jsme tam pravidelně s klukama na karty a pivko ještě daleko dřív, než byly nějaký slevový portály. U radnice či U Šůvinky se to jmenovalo. A bylo to ok. Pak se změnil název na Beer Club nebo něco takového a pak Svět piva. Byly jsem tam naposledy na konci minulého roku s nadějí, že se od poslední návštěvy Světa piva, která nás vyděsila, něco změnilo. Omyl, strategie hospody špatná (naraženo x piv, která již dávno nejsou čerstvá), personál naprosto neznalý piva, wc dost na hraně a arogance majitele bez komentáře. Koupil jsem si pár kupónů za 79kč vypij co můžeš, ale nechám je propadnout, protože vidím, že se do konce března určitě nic nezmění. Škoda, Žižkov je plný hospod, takže není důvod nejít jinam.
Ala18.03.2011 08:26
Ivo moje slova. Taky jsem si všimla podobnosti psaní a ještě taky toho, že pochvalné příspěvky se začaly rojit až v době, kdy přišel majitel (cca 15 min před příspěvkem Světu Piva :-D)
Iva18.03.2011 08:01
Fantomasi, nebude to tím, že je nás podobně nespokojených více?? Píšu sama za sebe svoji zkušenost. Kde jsi viděl podobný text? Btw. nedá se totéž říct o příspěvku paní Dagmar? Že stylem odpovídá psaní např. majitele Světa piv, hmm?
Dagmar18.03.2011 06:24
Včera jsme byli ve Světě piva na jiné akci tedy a musím říct že jsem byla spokojena a kupuji i tuto akci. Jen nechápu kolik zloby je zde napsané. Tatarák vynikající, vepřová kotleta na divoko 150g za 159,- je moc? Personál jsem obdivovala jak s chladnou hlavou řeší nás konzumenty slev kterou koupíme a vlastně jí nechápeme a uzpůsobujeme sami sobě. A věřím že ti kterým se nelíbí to co koupili si stěžují a přitom je návod jednoduchý LIDÉ ČTĚTE co kupujete. Včera tam byl klučina co řval že on je voucherista a použije kupónů kolik on chce že je to nejasně napsané a že si bude jinak stěžovat. Přitom je jasně napsáno jeden kupon jeden účet. Proto věřím že sem do diskuze píší právě oni a pak jak někdo může říkat že je právník viz xaver a vyhrožovat? To jste asi studoval v Plzni co? Já za sebe a partu jen doporučuji a jdu znova. Dáša
Fantomas17.03.2011 23:49
Iva zaujala mě tvá stížnost! Jen jsem jí doslova četl v mužském rodě! To máš někde uložené? Nebo jste od sebe opisovali? Pokud mě něco nezajímá tak se o to nestarám, ale pokud mě to zajímá a chci poškodit tak to hlídám, jen je smutné že tak velký portál nemá registrovanou diskuzi.
Iva17.03.2011 22:59
Také přidám svoji negativní zkušenost se Světem piva, a to jako obyčejný návštěvník, ne zhrzená konkurence. Nečekali jsme žádné hogo fogo, ale tohle bylo moc. Nechápu drzost restaurace navalit se na všechny možné slevové portály a pak totálně nestíhat a hlavně potom na zákazníky, kteří přijdou, úplně kašlat. V 19 h. večer byl vchod do chodby vedoucí do restaurace uzamčen, až obyvatel domu, kde restaurace je, nám otevřel, protože šel náhodou domů. Dostali jsme místa u maličkého stolku v Pivní sámošce, za mnou na zdi byl celou dobu pavouk. Obsluha zabržděná, všechno byl problém. K jídlu podprůměrné, téměř průhledné vepřové steaky, ale aspoň byly čerstvé. Cena však neodpovídala jídeláku na webu, byla téměř dvojnásobná (tuším cca 190 Kč s přílohou). Naložený hermelín byl naložený asi tak 3 minuty. Sociální zařízení hrozné - toaleťák pohozený na zemi, nezamknutelné WC, umyvadlo společné pro ženy i muže. Jediné pivo bylo celkem dobré. Ve 22.30 někdo přišel a oznámil nám, že se musí zamknout barák, tak ať už jdeme. Tak jsme šli a už se nevrátíme. N-E-D-O-P-O-R-U-Č-U-J-I
PETRA17.03.2011 22:51
Zajímalo by mne, co na mém příspěvku bylo špatného, že byl smazán?
jana17.03.2011 22:36
Zakoupila jsem voucher a využila k pozvání dcery která se vdala v Anglii a s manželem přijela na návštěvu byli jsme znechuceni opravdu ceny které byly uvedeny na jídelničku nepravdivé a vrchol všeho byl ,když objednané kuřecí maso bylo z minulého dne oschlé a přelito omáčkou dcera je servírka poznala to také jsme jej vrátili reklamace uznána od slečny servírky k jídlu řekla pouze,že nám jej nezapočte a skutečně je potřeba ještě doplácet protože tyto ceny jsou hrozné takže už nikdy a děkujeme majiteli za pohoštění a ať si to konzumuje sám. Všichni jsme byli znechuceni a šli jsme na gambrinus do normální putyky spravit si náladu a to ještě jsme jeli s dvouletým dítětem přes půl Prahy .NEDOPORUČUJEME NIKOMU !!!
Petr17.03.2011 22:33
Připojuji se ke zklamaným návštěvníkům tohoto podniku a rozhodně se nepovažuji za fiktivního přispěvatele. Rezervace na páteční večer musela být cca měsíc dopředu, ale ok. Horší bylo, že ze tří piv, které byly nabízeny v akci byly jen dvě, po necelé hodině jen jedno:o( Poté kuřáci zjistili, že je ven a cigaretu nepustí. Jsem rád, když se v hospodě nekouří, ale toto bylo moc. Nejhorší zážitek pak byl vepřový steak - vysušené cosi bez chuti za dost vysokou cenu, kterou si již přesně nepamatuji, ale myslím, že cca 100-120Kč bez přílohy. Nedoporučuji.
Další spokojený zákazník17.03.2011 22:31
Teda pánové kam ta doba spěje? xaver urážíš majitele a další že jsou teplý? Žádám HS aby zveřejnili xavera IP a já ho zažaluji a podám stížnost na advokátní komoru, sám jsem právník. Využil jsem jak neomezenou konzumaci piv z Nebeslev, tatarák z Topslevy a belgické piva z BonyBony a musím říct vždy vše super i když u neomezené konzumace jsem nesměl chodit kouřit, ale s tím jsem si tu akci koupil, ale číst tady uplakánky že nevydrží bez cigarety? Kdo vás nutil to kupovat? Kupuji i tuto akci a rád zajdu!Dušan P.S Jarda S. gratuluji!
THIS IS SPARTA17.03.2011 22:20
Jak ubohá to diskuze? Toto je diskuze? Je vidět že je o tento podnik zájem a je v kurzu! Pokud by vám byl někde tak tu diskuzi nevedete! xaver ty advokát? Asi kapacita! Chodím tam 6 let pravidelně a vždy vše v klidu, že občas něco není vše 100% se stává všude, ale to co tady melete? Stydím se že jsem ČECH toto je povaha česká! SVĚT PIVA stáhni akci ať máš klid a oni si budou doma cumlat své lahváče a tetelit se v domění že nemáš hosty, tak je v tom nech!
SVĚT PIVA17.03.2011 22:00
xaver a ještě pane doktore když tak světácky jeden dotaz víte, když znáte tak dobře naše rozpoložení prostor že máme i saunu? Také Vám jí ukáži nebojte! A víte že ten kdo to ví využívá vouchery i tam? Budu se těšit.
Jarda S.17.03.2011 21:58
Pánové tady začíná jít opravdu do tuhého... :-).
SVĚT PIVA17.03.2011 21:54
xaver myslím že právník by mě jistě nenazval pomateným, jak se to pozná? Vy to nepoznáte určitě a my to poznáme podle kuponu. Kupon má dobu platnosti do 30.12.2011 a když to vidíte řekněme že to koupí 100 lidí a ti si přivedou po 10 kamarádech tak pane doktore je to 1000 lidí. Vy zde operujete že neuspokojím 150 lidí denně a znáte vůbec zázemí toho podniku? Popisujete pořád jen restauraci a co dál? Pane můžu Vám doložit video kde nahoře byla párty kde uprostřed podniku byl prostor na parket a sedělo upozorňuji SEDĚLO 120lidí. Ale i tak pokud znáte podnik jak tvrdíte nedělal by jste tuto sázku. půjdu do Vaší nabídky a věřte že prohrajete a já budu chtít po Vás odškodné pane doktore. Tak si to zvažte a kontaktujte mě na info@svetpiva.com já Vám ukáži 150 míst!
xaver17.03.2011 21:22
Pan DANIEL bude zřejmě registrovaný partner pomateného majitele Světa PiF,nebo byl při počítání míst po 30 pivech.Jsem právník, a proto navrhuji setkání na místě a za každé místo, na které se nevejde pozvaný účastník pod 150 osob, zaplatí 100 Kč.Je to seriozní nabídka? Mohu pozvat i média,aby se konečně veřejně ukázalo,co je to za podnik. Server se neobtěžoval odpovědět na moji otázku,jak se při nejméně 10 vydaných voucherech pozná,že host je právě od Vás a bude proto 100%, narozdíl od nějakých pochybných hostů z Nebeslevu, obsloužen.
Jirka17.03.2011 19:33
Když už někdo zde píše mým jménem (můj je jen první příspěvek), třak prosím o gramatickou správnost, ať se za to nemusím stydět... :-) Nicméně to nic nemění na faktu, že TAHLE AKCE MĚ NENADCHLA :-)
standa17.03.2011 18:46
PRO SVET PIVA.... neházejte mě do nějakého nebeslev to si vyprošuji nevíte s kým mluvíte a děláte předčasné soudy když mi odepisujete bylo by aspon slušné se představit ....to že se vám tam někteří hosté opijí jako prasata přece nesouvisí s kouřením venku a pokud je někdo namol měl by být hnán k zodpovědnosti obshluhující personál a ne si brát jiné hosty jako rukojmí oháníte se zákony tak Přestupkový zákon (200/1990 Sb.) Přestupky na úseku ochrany před alkoholismem a jinými toxikomaniemi § 30 by eměl porušovat ani personál vaší restaurace...tím bych to uzavřel a znovu podotýkám nemám nic společného se žádným nebem slev nebo nějakým jiným poskytovatelem slev....jen jsem člověk kterému se nelíbí váš přístup k hostům a klamáním potencionálních zákazníků.
Jirka17.03.2011 18:37
Dobrý den, já už měl možnost akci konzumace za 300 Kč v hodnotě 1000 Kč v tomto podniku využít. To, že jde o obyčejnou hospodu, nic nóbl, ale neomlouvá, aby se k nám obsluha chovala mírně s despektem, alespoň tak to na nás očividně působilo. Za prvé. Za druhé - to, co jsem si přečetl na internetu v jídelním lístku, nebyla už momentě, kdy jsme tam přišli, pravda. Konkrétně myslím příloha v ceně jídla (např. objednáte steak a v ceně máte i brambory, hranolky atd.) Budiž. A za třetí, vše tam bylo neúměrně drahé, vzhledem k tomu, že to není žádný Hilton a vzhledem k tomu, že jídla z jídelního lístku byla naprosto chuťově příšerná. Kuchař se asi myšlenkami zapomněl v bufetu osmdesátých let. Výběr piv byl větší než jinde, to uznávám, ale zase tam neměli vůbec žádná "běžná piva" za "běžné ceny". Měli tam piva dobrá, na Prahu exotická (tedy od nás z Moravy) ale jejich cena byla, jako kdyby je vozili až z Afriky... Ve 3 lidech jsme si dali 1x tatarák 250 g s topinkami, to bylo, nutno uznat, výborné. 1x česnekovou polévku a 3x nějaký steak (vše bylo za stejnou cenu, ať kuřecí, vepřový... a vše bylo bez výraznější chuti) s příšerně mastnou přílohou. Bez oblohy. Za tento blaf si účtovali cca 200 Kč za porci. Připočtěme asi 4 piva v cenách 45-55 Kč a jeden malilinkatý džus ve stejné ceně, a vyjde nám, že jsme ještě nějakou stovku museli doplácet. Tahle akce se opravdu NEVYPLATÍ.
Jarda S.17.03.2011 18:33
Nic podlejšího než vydávat se pod stejným jménem a snažit se očistit jméno Svět piva jsem nezažil...vymysli něco originálnějšího a nedělej ze sebe trapáka. Díky
Jindra17.03.2011 18:12
Já byl taky v restauraci zatím vždycky spokojenej. Mají tam tolik piv na výběr že je nejde ani najednou všechn yvyzkoušet :o) Že tam není povoleno kouření je jedině správně! Takže hlavu vzhůru pánové a nenechte se nasrat neandrtálci od konkurence co vám tady celý den píšou... :o)
Karolína17.03.2011 18:11
Nevím proč se tady všichni naváží do Světa piv. Já tam byla s přítelem už několikrát (je velký fanda zahraničních piv) a byli jsme vždycky spokojeni... Spíš tady asi škodí závistivá konkurence, co?
SVĚT PIVA17.03.2011 17:58
Standa čtu Váš příspěvek ke kouření a je mi hned jasné že jste z neomezené konzumace piv z Nebeslev že? Protože v podmínkách bylo že nesmíte opustit prostor restaurace, U této akce lidi chodí zcela volně chodit kouřit ven. Nedovolili jsme neomezené konzumaci chodit kouřit ven, aby nedělali nepořádek venku ( chodili kouřit a na malou do parku, opírali se o auta zaparkovaná před restaurací, ve vchodě shazovali jističe nájemníků a další ) Není problém dát k nahlédnutí policejní protokoly právě z akce NEOMEZENÉ MNOŽSTVÍ PIV. Máme zákon 200 z roku 1990 a koho to zajímá? Napadli i servírky a my jsme ti špatní. Tak proto bylo zakázáno u této akce kouřit.
Jarda S.17.03.2011 17:56
Příspěvek od Svět piva mi přijde poněkud vytržený z kontextu. Co má společného kolik se ve skutečnosti prodalo voucherů s tím jak se chováte k zákazníkům? Děkuji S pozdravem
Jarda S.17.03.2011 17:53
Pane naučte se psát, neboť tahle věta je dosti šílená: Byl jsem i svědkem kdy vy neomezené konzumace byla nucena vyvézt policie. Jsem rád, že máte pozitivní zkušenost, nicméně ty negativní stále převládají a to opravdu ve velké míře, nejen zde na hyperslevy.cz ale i na ostatních slevových portálech.
SVĚT PIVA17.03.2011 17:48
Hezký podvečer, za prvé se tedy omlouvám za to že nemám čas sedět na diskuzi, ale budu rád reagovat na konkrétní otázky! Tak zaprvé hodnotíte kodex cti portálů nikoli můj. viz tady pán z Nebeslev! portál Nebeslev inzerovalo že prodali 7026 kupónů a vy vidíte toto číslo, ale realita? 3800 trochu rozdíl neé?? Víte tady se přičte každá objednávka že si to chcete koupit, ale Vy si to potom rozmyslíte a nezaplatíte. V pořádku to je Vaše rozhodnutí ale na tom portále zůstane to číslo i s Vaší objednávkou. Ve všech diskuzích nás napadají pouze a jenom lidi z neomezené konzumace piv z Nebeslev. Pokud máte problém u rezervace tak mě kontaktujte na email info@svetpiva.com, uveďte telefon a vyřídíme to spolu. Váš SVĚT PIVA
Daniel17.03.2011 17:30
Koukám že celá diskuze se zde točí kolem akce neomezený počet piv z Nebeslev a mám pocit že tuto štvavou kampaň zde i vede! Já tam byl již na dvou akcích a musím říct že jsem byl vždy spokojen. Byl jsem i svědkem kdy vy neomezené konzumace byla nucena vyvézt policie. Jaký je Nebeslev takový jsou jeho klienti. Já kupuji a těším se a držím Světu piva palce a hanba těm co zde pod podrouškou anonynity spisují proti. je to závist že neinzerovali u Vás? Myslím že by se diskuze měla smazat a nikde nebýt a pokud ano tak registrovaná!! Je zvláštní že si vyléváte srdce jen tam kde nemusíte být registrováni!! Dej Bůh štestí P.S Kapacita podniku je asi 150 míst a akce končí 30.12?? To půjdu vícekrát Daniel Novotný Praha 9
Japonská armáda17.03.2011 17:25
Máte tam heliport?
HyperSlevy.cz17.03.2011 17:27
Bohužel ne, ale zkusíme s tím něco udělat..:)
Jarda S.17.03.2011 17:17
Nemám nic proti tomu, aby si někdo udělal reklamu a společně s tím i dobré jméno, které mu zajistí úspěch. Nicméně o Světě piva se nic takového říci nedá. Podle mého názoru jsou to velice "neseriózní lumpové", kteří se snaží vydělat co nejvíc v co nejkratším časovém období. Jenže když restaurace nemá kapacity na to aby plnila závazky vůči zákazníkům tak to mi přijde skoro jako podvod. Píši z vlastní zkušenosti taky jsem si zakoupil voucher na neomezenou konzumaci piva a při rezervaci mi bylo vynadáno skoro do "debila" (cituji otázku, která mi byla položena při pokusu o rezervaci hned po tom co se v telefonu ozvalo celkem nepříjemné haló!: co jsem prý do teď jako dělal?!, dále nasledovalo, že jsem prý měl dost času na rezervaci a že mám víceméně smůlu...máme plno Připadal jsem si jako když mluvím s neandrtálcem, který snad neprošel ani základní školou a neví vůbec nic o jednání se zákazníkem. Přeji hodně úspěchů všem, kteří si zakoupili tuhle "velice lákavou nabídku"...S pozdravem
xaver17.03.2011 17:11
Na většině servrů se o připomínkám vyjadřuje sám inzerent."Tento" se však ještě nikdy (radši) nevyjádřil.Podobně ostré připomínky byly už i na jiných servrech,to nemá co dělat s konkurencí.Co by získala odradit lidi od koupě jednoho voucheru? Připomínky byly vzácně shodné - strašná obsluha,nemožnost si zajistit v reálném čase rezervaci (na pivo si přece lidi neplánují jít za měsíc!!) a spousta vydaných voucherů.Mimochodem ta místnůstka má cca 5x5 m,takže kdyby se tam ještě kouřilo, tak by to byla plynová komora.Zajděte se tam podívat.A podídejte se obdobnou diskusi na TOPSLEVA (předevčírem).Taková shoda se vidí výjimečně.A svádět to na snahu konkurence je logický nesmysl.
Tereza17.03.2011 17:01
Oprávněné kritiky je zde možná minimum-cca 10, ale pochvala na tento podnik je zde pouze jedna. Moc bych vám přála, aby jste s tímto partnerem nenarazili, ale obávám se opaku...
xaver17.03.2011 16:47
Při objednávce na úžasný svět piva nikdy neuvádíte, od koho máte voucher, pouze jakého typu. A jelikož ten úžasný podnikatel vydává každý týden na různých servrech aspoň DVA - viz tento týden, tak se v tom ani pořádně ON nemůže vyznat.Zakoupili jsme s bratrem každý 1 voucher.Bratrovi se podařilo po 6x neúspšném telefonátu osobně zajistit rezervaci.Výsledek - otřesná obsluha a hlavně - 30 pivařů našlapaných ve špatně větrané místnůstce u cca deseti stolů.Skvělý zážitek.To není vina servru, ten neovlivní průběh návštěvy. Z Vašich vyjádření vyplývá, že k Vašim hostům se bude chovat jinak.To bude v sálke rozlišovat, kdo je od koho. Nebo budete rozdávat mávátka ?
Danda17.03.2011 16:40
Diky moc účastníkům diskuze, chvíli jsem o nákupu voucheru uvažovala pro své hosty z Dánska, ale to bych si uřízla pěknou ostudu. Portál HS je jeden z mých oblíbených, takhle na ně aspoň nezanevřu. Doporučuji ponechat trochu více svobody v diskuzích.
HyperSlevy.cz17.03.2011 17:30
Dando, přijde Vám opravdu, že je diskuze příliš spoutaná? :)
Honza17.03.2011 16:20
Nedivim se, ze tu mazou prispevky, kdyz vidim, co sem pise za lidi. Ani bych se nedivil, ze to je nejaka konkurence, protoze lidi snad takhle dementni nejsou, aby psali takove nesmysly
HyperSlevy.cz17.03.2011 16:30
Děkujeme, že nás aspoň někdo chápe..:)
Drábová17.03.2011 16:08
V televizi říkali, že radioaktivní mrak míří právě na tuto restauraci. Budete prodlužovat vouchery na dobu až skončí poločas rozpadu? Máte tam stěny pokryté olovem? Je možné se u Vás schovat, kdyby se změnil vítr?
HyperSlevy.cz17.03.2011 16:36
Buďte bez obav, v restaurtaci budete zcela v bezpečí :-)
Zuzka17.03.2011 16:05
Je v restauraci přebalovací stůl?
HyperSlevy.cz17.03.2011 16:37
Bohužel není.
standa17.03.2011 16:00
pokusím se tedy zopakovat svuj námět či názor.... považuji za diskriminaci to že když chci využít voucher do rest.svět piva s někým kdo kouří ,pochopíme že podnik je nekuřácký, ale že když si chce kuřák jít zapálit ven tak mu restaurace okamžitě ukončí platnost voucheru....to je možná jako podnět k obchodní inspekci....
Jitka17.03.2011 15:59
Můžu přijít s pejskem, který se občas pozvrací jako prase?
HyperSlevy.cz17.03.2011 16:38
Bude-li mít pejsek svůj kupon a kyblík na zvracení, proč ne? :-)
Roman17.03.2011 15:57
Je možné pít pivo brčkem?
HyperSlevy.cz17.03.2011 16:38
Samozřejmě, ale brčko není v ceně kuponu :-)
Dominik17.03.2011 15:57
Terezo přesně tak. O nic než varování nešlo, ale kdokoli o té restaurace řekne něco špatného je smazán. Třeba se Hyperslevy poučí z této nabídky a naučí se chovat ke svým zákazníkům.
HyperSlevy.cz17.03.2011 16:40
Dominiku, mazání příspěvků nám nečiní žádné potěšení, nicméně tento prostor je určen pro věcné dotazy zákazníků, nikoliv pro házení špíny a falešnou kritiku...to jistě chápete.
Tereza17.03.2011 15:05
Souhlasím s Frantou. Sleduju různé slevové servery a tento podnik na nich nabízí dost často nějakou slevovou akci -asi opravdu počítají s tím, že lidé nebudou mít šanci využít slevu a tomuto podniku prostě spadnou peníze do klína. Pročítám i recenze pod nabídkama a moc lichotivých jsem si teda nepřečetla. Nechápu, proč negativní reakce mažete s tím, že jde o útoky proti vašemu slevovému portálu-dle mého se lidé, kteří mají s tímto podnikem negativní zkušenost, snaží varovat ostatní. Nevidím jediný důvod, proč by měl tento očividně neseriózní podnik na nás vydělávat. Měli by jste si vybírat seriózní partnery, tímto poškozujete i sami sebe.
HyperSlevy.cz17.03.2011 16:41
Terezo, již před samotnou akcí jsme byli varováni, že z řad konkurence se najde falešných kritiků v naší diskusi mnoho. A také se tak stalo. Oprávněné kritiky je zde minimum. proto musíme příspěvky adekvátně třídit. Děkujeme za pochopení
standa17.03.2011 14:49
proč byl smazán můj dnešní příspěvek ???protože byl pravdivý \??? a to nebyl v jediném slově vulgární
Franta17.03.2011 14:43
Opravdu neseriózní podnik. Když jsem chtěl udelat rezervaci více jak měsíc před koncem platnosti voucheru, tak mi pán na telefonu (předpokládám majitel)vynadal a vysmál se mi,že už rozhodně nemají žádné místo. Tuto akci navíc nabízejí dlouhodobě na všech možných servrech, ale stále nemají na webu ceny jídla a pití, aby si člověk udělal představu, co za to vlastně dostane... Přijde mi to jako spekulace na to, že zákazník zakoupený kupón prostě nevyužije a peníze jim spadnou do klína. Jen ve svém oklolí znám 5 lidí, kteří budou muset kupón nechat propadnout.
Felix17.03.2011 14:21
To je ono, je třeba dávat si pozor při výběru partnera. Zde je ovšem každá negativní zkušenost brána jako osobní útok na Hyperslevy. Já se již několikrát ptal, zda jsou partneři nějak testováni, alespoň normální návštěvou podniku. Bohužel jsem byl smazán. No, jsem již zvyklý.
Ala17.03.2011 14:16
tak se omlouvám za křivé nařčení - moje příspěvky nejsou promazané, smazaný je příspěvek Jana, na který odkazuju. Ale fakt si dávejte pozor, koho si berete jako partnera na slevy, abyste zkytečně neodradili lidi od dalších nákupů.
Ala17.03.2011 14:05
Aha, tak už mě taky mažete... škoda, jen jsem chtěla upozornit případné kupující na to jak se k nám chovali. No nic, ale řízečky si asi stejně koupím (maso je maso ;-))
HyperSlevy.cz17.03.2011 14:13
Dobrý den Aleno! Nemýlím-li se, žádný Váš příspěvek jsme nesmazali...
Jirka17.03.2011 13:53
Nechci nikoho poškozovat, ale tento ,,lokál" bych nemohl doporučit nikomu. Ještě tak před třemi roky to byla dobrá hospůdka,ale poslední dobou to tam jde od desíti k pěti.... Je to škoda.
Martin17.03.2011 13:46
Již třikrát jste mi smazali příspěvek, co je prosím důvodem? Kde najdu pravidla diskuse, na které se odvoláváte? Děkuji
HyperSlevy.cz17.03.2011 13:57
Hezký den Martine, snad jsem Vám to po telefonu vysvětlila a neberete naši reakci osobně :)
Ala17.03.2011 13:38
Milane musím říct, že jsem měla taky kupony z nebe slev a že jsme tam byli až koncem ledna 2011 (akce byla tuším prodána v říjnu 2010), takže majitel mohl mít špatné zkušenosti s předchozími návštěvníky, ale to jek se k nám choval bylo fakt nepřípustné - nebýt toho že jsme přijeli cca 50km do prahy, tak se otočíme a jdeme pryč (část skupiny to taky cca po 3 hodinách udělala). Také jsme se bavili s jednou starší paní(cca 50let) která tam byla s partnerem a i ona byla z přístupu personálu a majitele znechucená, takže to nebylo jen: "jte mladý, budete zase dělat nepořádek, to na vás budu od začátku nepříjemnej"
Ala17.03.2011 13:24
Dobrý den, radši přidávám i mailovou adresu abych taky nebyla smazána. Musím plně souhlasit s tím, co napsal Jan. Jediný rozdíl byl v tom, že od příchodu byla starší servírka nerudná, takže ani to situaci nezachránilo (později přišla mladá slečna, která opravdu byla milá, ale to už náš názor na restauraci nezměnilo) HyperSlevy už jsem u Vás už nakupovala a byla jsem velmi spokojená,pozor na tuto restauraci, bylo by škoda riskovat dobrou pověst. (proč si myslíte, že by se Vás snažili poškodit z jiného portálu zrovna u téhle akce a ne u jiných? po osobní zkušenostosti opravdu věřím, že hanlivé příspěvky, které jste smazali byly jen vyjádřením nespokojenosti s tímto podnikem, nikoliv útok na HyperSlevy)
Milan17.03.2011 13:20
Chapu nespokojenost lidi tohoto podniku, kteri nakoupili pres nebeslev. Je to velmi neseriozni portal, kde jsem se nechal nachytat i u jinych jimi nabizenych akci. Majitel svet piva se asi pekne nastval na nebeslev a pak si vyleval zlost na prichozich, coz je samozrejme spatne. Bohuzel portaly typu nebeslev nici tento slevovy trh a biti jsou pak zakaznici :-( Je tu nekdo nespokojeny s podnikem a nenakoupil pres nebeslev? To pak bude podle me relevantni nazor.
Fanda17.03.2011 11:14
Slevy kupuji a jsem i spokojený zákazník akcí HyperSlevy. Na Svět piva však si nechám zajít chuť - kazí jinak dobrou pověst podniků, kteří se snaží zviditelnit díky voucherům. Stížností od známých a kamarádů jsem slyšel dost. I kdyby byla akce zde každé druhé pivo zdarma nešel bych tam.
HyperSlevy.cz17.03.2011 11:26
Fando děkujeme za Váš názor, snad se Vám jiná akce bude líbit více.
Felix17.03.2011 10:53
Jakmile zde někdo napíše něco negativního, jde hned o lživý příspěvek a pisatel je pasován do zaměstnance konkurence. Styďte se...
HyperSlevy.cz17.03.2011 10:57
My se opravdu stydět nemusíme, všechny příspěvky, které jsou od jednotlivých osob a nejsou vulgární ani jinak v rozporu s pravidly diskuze zde zůstávají.
Monika17.03.2011 10:49
Nechápu proč mažete můj příspěvek?!!! Je to můj názor a nic proti pravidlům jsem nenapsala. A komunikaci s majitele firmy jsem Vám také odeslala...
HyperSlevy.cz17.03.2011 15:10
Moniko, moc děkuji za email, velmi zajímavé čtení..
Markéta17.03.2011 10:42
tak to je pak tezky kdyz neprijmete zaporny nazor.
HyperSlevy.cz17.03.2011 10:59
Přijímáme všechny názory, pokud jsou opodstatněné.
Markéta17.03.2011 10:31
stejna IP ? delate si srandu ? jsme v kancelari 15 lidi a jak je to s IP netusim,ale kdyz se ohanite timto tak jste opravdu ubozi
HyperSlevy.cz17.03.2011 10:33
A kancelář jakého konkurenčního portálu? :)
Markéta17.03.2011 10:22
Dobrý den, mám stejné zkušenosti jako Monika a opravdu...(smazáno HS)
HyperSlevy.cz17.03.2011 10:29
Markéto opět! Stejná IP adresa jako Moniky. Máte to zapotřebí? Ještě jeden lživý příspěvek a Vaše IP adresa bude zablokována!
Dominik17.03.2011 10:09
Poučení - nestěžujte si zde na nekvalitní služby podniku, stejně Váš komentář Hyperslevy smažou. Každopádně pokud máte důkazy jako já, posílejte je na stefkova@hyperslevy.cz. Potom zde Váš komentář možná zůstane. Neberte to jako poškozování hyperslev, ale jako přátelskou radu od někoho, kdo zadotoval nevyužitým voucherem tento neseriózní podnik.
HyperSlevy.cz17.03.2011 10:14
Dobrý den Dominiku, neposlal jste mi ale žádnou komunikaci, pouze Váš dotaz na konkurenční portál, Vaše stížnost je tedy neoprávněná.
Felix17.03.2011 10:02
Mám dotaz: Prověřujete nebo alespoň navštívíte daný podnik nabízející slevu abyste vy (jako Hyperslevy) získali ........(smazáno HS)
HyperSlevy.cz17.03.2011 10:10
Před chvílí jste psal jako Míra ze stejné IP adresy. Od této chvíle budou Vaše příspěvky mazány!
mafan17.03.2011 09:46
Nakup těchto typu voucherů jsme již vzdal, 300,- Kč za 1000 ,- útraty my již jiné servery vraceli 3x peníze protože si to majitel rozmyslel...nechť každý posoudí..
HyperSlevy.cz17.03.2011 10:01
Dobrý den, u nás se bát nemusíte.. Majitel nás informoval o problémech v minulé akci a nyní bude vše v pořádku.
Petr17.03.2011 09:35
Člověk tady napíše svůj postřech, názor,že je divně,že Svět piva má co týden to týden slevy na několika serverech najednou a hned je z konkurenčního serveru? Mě je úplně jedno jestli kupuju u iks, nebo u ypsilon. Jen si myslím,že tento podnik je divný, když musí mít slevy na několika serverech neustále. Za jak dlouh mi tento příspěvek smažete??
HyperSlevy.cz17.03.2011 09:43
Dobrý den, proč by hned musel být podnik špatný, když využívá možnosti mít reklamu a získat zákazníky za výhodných podmínek? Vy byste takové příležitosti nevyužil, kdybyste byl podnikatel?
Dominik17.03.2011 09:12
Dobrý den, uvádím při vyplňování komentáře i svůj email, na kterém mě zastihnete - já nejsem z žádného konkurenčního serveru a mám také velmi špatné zkušenosti s touto restaurací. Zakoupil jsem voucher na neomezenou konzumaci společně s partou kamarádů a nebyli jsme vůbec obslouženi. Měsíc před skončením termínu voucheru jsme se pokusili rezervovat jakékoli místo, bohužel marně. Došlo k prodloužení voucheru o 1 měsíc a rezervovat se mělo na novém telefonním čísle. Na tomto čísle jsem byl seřván za požadovanou rezervaci do idiotů se kterými jsou jen problémy (myšleno lidi s vouchery). Jednání zástupců restaurace bylo opravdu nemístné a nedoporučuji tento voucher. Mohu vše poskytnou v emailové komunikaci s konkurenčním serverem, kde jsem tento problém řešil.
HyperSlevy.cz17.03.2011 09:16
Dobrý den, pošlete mi ji tedy na stefkova@hyperslevy.cz
František Čech17.03.2011 09:08
wow zatím sem napočítal 6x smazání příspěvku :) a to tu sem jenom občas :) ale co, jeden kupón už mám a pak se rád podělím o zkušenost, pokud se skutečně jedná o podvod tak se to dozví hodně lidí.
HyperSlevy.cz17.03.2011 09:11
Ano, konkurence je velice rychlá :) Určitě budete spokojen.
Michal17.03.2011 09:04
jaké jsou v podniku vůbec ceny?
Pavel17.03.2011 08:56
Hezký den, tedy pánové, trochu mne děsíte... :-). Mám vouchery dva, ale jdeme parta 5+5, rezervoval jsem bez problému, faktem je, že jsem potřeboval termín cca za tři týdny v pracovní den. To že se v hospodě nekouří beru spíše jako klad a holt pokud chce někdo kouřit musí do jiného podniku anebo nepoužívat voucher... Pivu zdar!
HyperSlevy.cz17.03.2011 08:58
Dobrý den Pavle, nemějte obavy, jedná se pouze o komentáře konkurence, která nemá po ránu nic lepšího na práci :)
Míra17.03.2011 08:51
V této hospodě jsem nikdy nebyl, takže nevím. Ale skupinové slevy jsou většinou založeny na tom, že daný produkt je ochotna koupit větší skupina zákazníků - tím se dosáhne větší slevy. Pokud je sleva aktivována již při 1 zákazníkovi, nedá se o skupinové slevě vůbec hovořit. Znamená to, že daný produkt je za původní cenu neprodejný a i při poskytnutí slevy je prodej problematický... Takže bych k tomuto podniku byl dost obezřetný. A teď jde jen o to, kdy bude tento příspěvek smazán. Mazání příspěvků je tady bohužel běžné, což je velké mínus tohoto portálu
HyperSlevy.cz17.03.2011 08:56
Milý Míro, mazání příspěvků je pouze od konkurenčního serveru, který se snaží provozovatele poškodit. K Vaší připomínce o skupinové slevě - tento voucher může využít libovolný počet lidí, je tedy i pro supinu. Nebo jste připomínku myslel jinak?
Jitka17.03.2011 08:50
Nechápu, že jste tak sprostí, že smažete můj příspěvek. U Vás nikdo nakupovat nebude. Prodáváte podvodníky a chováte se stejně. Zkušenost s vámi pošlu všem známým. Děkuji
HyperSlevy.cz17.03.2011 09:31
Dobrý den, víme, že jste od konkurence, už podle IP adresy, která je u všech negativů stejná. Prosím neubírejte čas nám ani sobě.
Spokojený zákazník17.03.2011 08:29
Rozhodně nejsem majitel.... jsem jeden z kupujících voucheru. Rezervace byla udělána bez problémů, po příchodu nás usadili ke stolu a nosili piva hned, jak jsme dopili .Jídlo dobré a obsluha bez problémů. Po dobré zkušenosti jsme zakoupili další voucher. Vždy se samozřejmě najde někdo, kdo je nespokojený, tak mi dovolte vyjádřit kladný názor po zkušenosti s touto hospodou.....
Robert17.03.2011 07:39
V téhle té hospodě nemůže být "spokojený zákazník" nebo jedině že tímto spokojeným zákazníkem je sám majitel... ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!! z předešlých akcí mám hrozné zkušenosti. Bohužel už mám zaplacené ještě dva vouchery a ty není možné uplatnit, jelikož je pořád "plno", už jsem se tam byl několikrát podívat a vždy bylo poloprázdno...
HyperSlevy.cz17.03.2011 08:34
Dobrý den Roberte, jak píšete..Z jiných akcí, nikoliv z našeho portálu. S námi budete určitě spokojený.
Spokojený zákazník17.03.2011 07:16
Využili jsme stejnou akci. Úžasná zkušenost, milá obsluha a výborná piva. Belgická piva čepují i po 0,1 dcl, můžete vyzkoušet hodně druhů. Doporučuji.
Pavel17.03.2011 04:01
Konzumovat za tento voucher může více lidí současně, nebo jen jeden člověk?
HyperSlevy.cz17.03.2011 08:33
Dobrý den, voucher může vyčerpat několik lidí najednou.
Jarda17.03.2011 00:34
Nedoporučuji, Svět piva není seriózní podnik. Z předešlých akcí mám špatné zkušenosti.
HyperSlevy.cz17.03.2011 08:31
Dobrý den, tato akce je u nás poprvé, určitě budete nyní spokojen.

Přidej komentář do diskuze

Jméno

Email

Text zprávy

Opište kód z obrázku

Prosím, opiště kontrolní znaky viditelné na obrázku, popřípadě nám pošlete email, děkujeme.

Souhlasím s pravidly používání diskuze

Na Vaše dotazy reagují pracovníci HyperSlevy.cz každý pracovní den od 8 do 17 hodin.
     
hyperinzerce.cz
Inzerce
adresarfirem.cz
Firmy
hyperreality.cz
Reality
hyperbydleni.cz
Bydlení
hyperprace.cz
Práce
hypersouteze.cz
Soutěže
nahraj.cz
Nahraj
rychlesms.cz
SMS
katalogmobilu.cz
Mobily
katalognotebooku.cz
Notebooky
katalogfotoaparatu.cz
Foťáky
katalogmonitoru.cz
Monitory
katalogautomobilu.cz
Auta
katalogmotocyklu.cz
Motorky
katalog-tiskaren.cz
Tiskárny
svetpejsku.cz
Pejsci
videoinzerce.cz
Videoinzerce
osudova-seznamka.cz
Seznamka
hyperzbozi.cz
HyperZboží
hyperslevy.cz
HyperSlevy
aktualnivozy.cz
Aktuální vozy
vyberslev.cz
Výběr slev
aktualnimoto.cz
Aktuální moto
aktualnistroje.cz
Aktuální stroje
sosej.cz
Sosej
xicht.cz
Xicht
3solutions.cz
Tvorba www
Pneuservisy.cz
Pneuservisy
Kdekoupitpneu.cz
Pneumatiky
Copyright © 2003-2012, HyperMedia, a.s. All Rights Reserved
HyperMedia, a.s. členem NetMonitor