Přidejte se k 550 000 našich spokojených zákazníků!

Registrujte se na HyperSlevy.cz
a získejte řadu výhod

Proč se registrovat?

50 Kč na první nákup nad 150 Kč

Kredity na další nákupy pro věrné zákazníky

Denně pořádná dávka čerstvých slev

Newslettery na míru podle vašich přání

Informace o exkluzivních akcích

Hyperslevy.cz

Časté otázky

HyperSlevy

Co jsou HyperSlevy?

HyperSlevy jsou jedním z největších slevových portálů v ČR. Fungují jako zprostředkovatel mezi poskytovatelem (hotel, kosmetický salon, masážní studio, restaurace, cestovní kancelář, e-shop…) a zákazníkem. Svým návštěvníkům denně přinášejí unikátní nabídky na produkty a služby se slevou až 95 % a svým partnerům přivádějí nové zákazníky.

Kde najdu nejnovější slevové nabídky?

Na portálu HyperSlevy jsou nové nabídky vždy červeně označené jako Novinka. Akce si navíc můžete ve výpisu setřídit od nejnovějších. Pokud chcete, aby vám čerstvé nabídky chodily přímo do e-mailu, stačí se přihlásit k odběru newsletteru.

Kde najdu nabídky ze svého města?

Na portálu HyperSlevy.cz můžete kromě pobytů, zájezdů, zboží a služeb neomezených na konkrétní místo vybírat mezi nabídkami z Prahy, Brna, Ostravy, Plzně, Českých Budějovic, Liberce, Jablonce, Pardubic, Hradce Králové a Olomouce a blízkého okolí těchto měst. V dalších městech zatím zastoupení nemáme, ale s dalším růstem se bude rozšiřovat i naše nabídka.

Registrace a Můj účet

Je nutné se pro nakupování na HyperSlevách registrovat?

Registrace není nutná, přináší vám však řadu výhod.

Co mi registrace přinese?

* Za registraci získáte kredit 50 Kč. Další kredity můžete získat za hodnocení využitých voucherů. Získané kredity můžete využít na libovolnou objednávku nad 150 Kč.

* Můžete si nastavit zasílání newsletteru, aby vám neunikly nabídky, které vás zajímají.

* Ve svém účtu si u zakoupených nabídek můžete vygenerovat standardní nebo dárkový voucher (například v případě, že jste si e-mail s voucherem omylem smazali).

* Ve svém účtu uvidíte přehled všech svých objednávek.

* Můžete si nastavit zasílání e-mailového upozornění na blížící se konec platnosti vašeho voucheru.

Jak se dostanu do svého účtu?

Klikněte na „Přihlásit“ v pravém horním rohu stránky a zadejte svůj přihlašovací e-mail a heslo nebo se přihlaste přes svůj Facebook účet.

Zapomněl(a) jsem heslo. Jak mám postupovat?

Pod přihlašovacími údaji klikněte na „Zapomenuté heslo?“ a zadejte svůj přihlašovací e-mail. Během chvilky vám na něj přijde nové heslo. Nové heslo si poté můžete upravit ve svém účtu.

Nechci, aby mi chodily slevové nabídky na e-mail. Co mám udělat?

Ve spodní části každého newsletteru naleznete tlačítko pro odhlášení novinek:

Také je možné si ve svém účtu změnit nastavení zasílání newsletterů.

Případně kontaktujte naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 (Po-Pá: 8-18 h.) nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz.

Objednávka a platba

Líbí se mi slevová nabídka. Jak si mohu koupit voucher?

Klikněte na „Koupit“ u dané nabídky, případně její vybrané varianty – tím ji vložíte do košíku. V košíku klikněte na „Pokračovat“, vyplňte požadované údaje, vyberte způsob platby a dokončete objednávku.

Jakým způsobem mohu zaplatit?

Kartou: Tento způsob platby vám umožní získat voucher cca do jedné hodiny. Přijímáme karty Visa a MasterCard.

Převodem na účet: Po dokončení objednávky vám přijdou na e-mail platební údaje. Platbu uhraďte do 3 pracovních dní prostřednictvím internetového bankovnictví, vložením hotovosti na kterékoli pobočce České spořitelny přímo na náš účet č. 5555544442/0800, pomocí vkladového bankomatu nebo poštovní poukázkou. Upozorňujeme, že platba poštovní poukázkou je nejdelší možný způsob a může trvat i 4 pracovní dny.

Při platbě vždy zadávejte celý variabilní symbol a přesnou nezaokrouhlenou částku. Pokud zjistíte, že jste chybně zadali částku nebo variabilní symbol, kontaktujte co nejdříve naši zákaznickou podporu na e-mailu podpora@hyperslevy.cz nebo tel. +420 296 210 012 (Po-Pá: 8-18 h.).

Přes benefitní systém: Na našem portálu je možné hradit přes systémy Benefity.cz, Benefit Plus, Gallery Beta a Sodexo. Pokud máte v rámci zaměstnaneckých výhod možnost využívat některý z nich, vyberte při vytváření objednávky daný benefitní systém a vyplňte údaje ke svému benefitnímu účtu dle pokynů formuláře. Voucher vám přijde na e-mail obratem po autorizaci platbypřes benefitní systém.

Pro některé z uvedených systémů platí omezení při výběru sekcí:

Benefity.cz a Benefit Plus: pouze služby, zážitky a cestování
Sodexo: vše kromě sekcí Zboží a Kosmetika

Převodem Twisto: Společnost Twisto umožňuje tzv. odloženou platbu, kdy voucher obdržíte ihned, ale na zaplacení máte 14 dní. Při výběru této možnosti vám společnost Twisto zašle na e-mail fakturu se 14denní splatností a platbu následně zašlete přímo jí.Na platbu přes Twisto se vztahuje omezení hodnoty objednávky na maximálně 500 Kč.

Je nutné zaplatit objednávku ihned?

Platbu kartou a přes benefitní systém je nutné uhradit ihned, platbu převodem na účet do 3 pracovních dní.

Omylem jsem zaslal(a) nesprávnou částku. Co mám dělat?

Jestliže byla zaslána vyšší částka, stačí nás o této skutečnosti informovat e-mailem na podpora@hyperslevy.cz a uvést, zda si přejete rozdíl vrátit do kreditu, či na účet (v tom případě uveďte číslo účtu). My platbu ručně spárujeme s objednávkou a rozdíl vám vrátíme vybraným způsobem.

V případě že byla zaslána nižší částka, je třeba ihned zaslat rozdíl na náš účet pod stejným variabilním symbolem jako předchozí platbu a následně nás o této skutečnosti informovat na e-mailu podpora@hyperslevy.cz nebo na tel. +420 296 210 012 (Po-Pá: 8-18 h.).

Pokud byla částka zaslána dvakrát, je třeba nám na e-mail zaslat potvrzení o obou platbách a uvést, zda si přejete platbu vrátit do kreditu, či na účet (v tom případě uveďte číslo účtu).

Zaslal(a) jsem platbu s nesprávným variabilním symbolem, je to problém?

Je, bez přesného variabilního symbolu totiž vaše platba nebude přiřazena k objednávce a nebude vám zaslán voucher. Kontaktujte co nejdříve naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 (Po-Pá: 8-18 h.) nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz, aby mohla platbu spárovat a zaslat vám voucher.

Nestihl(a) jsem zaplatit do 3 pracovních dní od objednávky. Jak mám postupovat?

Uhraďte platbu co nejdříve. Po uplynutí 10 kalendářních dní bude vaše objednávka stornována. Pokud k tomu dojde, budete muset vytvořit novou objednávku. Může se ale stát, že nabídka už nebude aktivní a novou objednávku nebude možné vytvořit.

Mohu platit ze zahraničí?

Ano, při platbě zadejte údaje pro zahraniční platbu – IBAN: CZ50 0800 0000 0055 5554 4442, SWIFT: GIBACZPXXXX.

Potřebuji fakturu, jak ji mohu získat?

Pokud si přejete čerpat příspěvek z fondu FKSP a zakoupit na portálu HyperSlevy.cz pobyt či wellness, můžeme vám fakturu vystavit my. Stačí si vytvořit objednávku, zvolit platbu převodem a následně nám na e-mail podpora@hyperslevy.cz zaslat variabilní symbol objednávky a fakturační údaje zaměstnavatele. Vždy je třeba brát v potaz, že splatnost objednávky je 3 pracovní dny.

Jestliže potřebujete fakturu na jinou akci než pobyt či wellness, je třeba se obrátit na poskytovatele slevy (kontakty najdete na voucheru nebo v sekci „Kde uplatnit vouchery“ u nabídky na našem portálu), ten vám fakturu vystaví po využití voucheru.

Vouchery

Co je to voucher a jak funguje?

Voucher vám zaručuje nárok na využití uvedené služby, zážitku, pobytu apod. či získání daného zboží. Vždy je na něm napsáno, co přesně zahrnuje. Voucher funguje jako potvrzení, že jste si nabídku zakoupili. Pro využití služby, získání zboží, rezervaci pobytu atd. je třeba postupovat dle instrukcí na voucheru. Tyto instrukce jsou vždy uvedeny i u dané nabídky na našem portálu, můžete se tak s nimi seznámit už před zakoupením voucheru.

Kdy a kam mi přijde zakoupený voucher?

Voucher vám přijde na e-mail, který jste zadali při objednávce. Při platbě přes benefitní systém voucher obdržíte okamžitě, při platbě kartou do jedné hodiny, při platbě převodem do 3 pracovních dní od zaplacení (v případě platby složenkou to může být až 4 dny).

Co když potřebuji voucher ještě dnes?

Vytvořenou objednávku uhraďte kartou nebo přes benefitní systém. Případně můžete zvolit platbu převodem a peníze vložit v hotovosti na kterékoli pobočce České spořitelny přímo na náš účet č. 5555544442/0800. Nezapomeňte zadat celý variabilní symbol a přesnou nezaokrouhlenou částku. Vklad doporučujeme provést dopoledne. V odpoledních hodinách není možné zaručit, že se platba propíše do systému včas.

Voucher jsem zaplatil(a), ale nepřišel mi. Co mám dělat?

Při platbě přesbenefitní systém by vám měl voucher přijít okamžitě, při platbě kartou do jedné hodiny, při platbě převodem do 3 pracovních dní od zaplacení(v případě platby složenkou to může být až 4 dny). Pokud jste objednávku řádně uhradili, ale voucher přesto nedorazil, doporučujeme vám nejdříve zkontrolovat následující složky:

Seznam.cz, Post.cz, E-mail.cz: Spam, Hromadné
Gmail.com: Promo akce (Promotions), Reklama, Spam
Centrum.cz, Volny.cz, Atlas.cz:Spam koš, Hromadné
Tiscali.cz: Spam a viry

Pokud ani zde e-mail s voucherem nenajdete, prověřte transakci u své banky. Jestliže jste zvolili platbu převodem, zkontrolujte správnost zadaných údajů (variabilní symbol, částka, číslo účtu). Pokud byly peníze skutečně strženy z vašeho účtu, kontaktujte naši zákaznickou podporu na e-mailu podpora@hyperslevy.cz nebo tel. +420 296 210 012 (Po-Pá: 8-18 h.). Po ověření zaplacení objednávky vám voucher pošleme znovu.

Doporučujeme nepoužívat při vytváření objednávky firemní e-maily. Ty totiž často naše zprávy blokují jako spam.

Všechny své vouchery a objednávky také najdete ve svém účtu.

Kdy a jak mám voucher využít?

Voucher využijte v době jeho platnosti přesně podle instrukcí, které na něm najdete. Veškeré potřebné informace (platnost, kontakty na poskytovatele atd.) máte uvedeny přímo na zakoupeném voucheru. Doporučujeme neodkládat využití voucheru na poslední chvíli, aby nedošlo k problémům s výběrem termínu, objednacího času apod.

Je nutné využít voucher najednou v celé jeho hodnotě?

Pokud není v podmínkách na voucheru stanoveno jinak (např. u permanentek do fitness centra nebo na masáže), voucher je potřeba využít najednou v celé hodnotě (vstup do wellness na 120 minut, pobyt na 5 dní apod.), za nevyužitou hodnotu voucheru peníze ani jiný druh kompenzace nezískáte.

Co když voucher nestihnu využít během jeho platnosti?

V takovém případě voucher bez nároku na náhradu propadá. Doporučujeme nastavit si pro jistotu v uživatelském účtu e-mailové upozornění na konec platnosti voucheru.

Mohu voucher věnovat jako dárek?

Jistě, na voucheru se neuvádí jméno ani cena, zůstává tak přenosný a darovatelný. Voucher si navíc můžete stáhnout a vytisknout v dárkové podobě.

Věnujte pozornost podmínkám dané akce – např. u některých pobytů je nutné rezervovat si termín ještě před zakoupením voucheru. Dále upozorňujeme, že pokud má voucher více stran, je třeba jej vždy věnovat celý, jinak obdarovaný přijde o důležité informace, které mohou hrát rozhodující roli.

Storno

Jak odstraním položku z košíku?

U každé položky v košíku máte hned vedle počtu kusů křížek. Kliknutím na něj položku z košíku smažete.

Jak mohu zrušit vytvořenou objednávku?

Nezaplacená objednávka se stornuje automaticky, pokud ji neuhradíte. Pokud jste zvolili platbu kartou, objednávka bude stornována po 60 minutách, při volbě platby převodem na účet po 10 kalendářních dnech. Pokud jste tedy vytvořili objednávku omylem nebo jste si koupi rozmysleli, nemusíte dělat nic, neuhrazená objednávka nakonec bude stornována automaticky. Objednávku můžete také stornovat ve svém účtu, případně se ohledně storna obraťte na naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 (Po-Pá: 8-18 h.) nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz.

Je možné voucher stornovat?

Dle zákona máte nárok na odstoupení od smlouvy a navrácení peněz u naší společnosti do 14 dní od zakoupení voucheru, samozřejmě pouze v případě že voucher ještě nebyl uplatněn u poskytovatele.

Jestliže si přejete voucher stornovat a nahrát svou platbu do kreditu pro další nákup, stačí se obrátit na naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 (Po-Pá: 8-18 h.) nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz

V případě že si přejete peníze vrátit na svůj bankovní účet, vždy je nutné zaslat žádost s uvedením kódu voucheru a čísla účtu na e-mail podpora@hyperslevy.cz. V případě platby přes benefitní systém je platba vrácena vždy na váš benefitní účet.Vpřípadě že si přejete peníze vrátit na svůjbankovní účet, vždy je nutné zaslat žádosts uvedením kódu voucheru a čísla účtuna e-mail podpora@hyperslevy.cz. V případě platby přes benefitní systém je platba vrácena vždy na váš benefitní účet.

Reklamace

Jak mám řešit případnou reklamaci?

Reklamaci služeb je vždy třeba podat přímo na místě – v salonu, hotelu apod. Poskytovatel je povinen se oprávněnou reklamací zabývat. Jestliže odmítá reklamaci řešit, je třeba ji na místě sepsat a nechat si podepsat její podání, aby bylo možné poskytovatele konfrontovat zpětně. Pokud možno, pořiďte i důkazní fotografie. Vše nám následně zašlete na e-mail podpora@hyperslevy.cz. Čím více materiálu budeme mít k dispozici, tím spíš bude řešení reklamace úspěšné. Pokud nám zašlete reklamaci bez důkazů, může poskytovatel vše odmítnout jako lež a těžko dokážeme opak.

Při reklamaci zboží je třeba postupovat dle obchodních podmínek (reklamačního řádu) konkrétního poskytovatele.

Co když mi poskytovatel není schopný nabídnout volný termín v době platnosti voucheru?

Doporučujeme vždy termín využití voucheru rezervovat s co největším předstihem. Pokud se na poskytovatele slevy obrátíte až na poslední chvíli, může se stát, že jeho volné kapacity již budou značně omezené a nebude se vám moci přizpůsobit podle vašich představ. Pokud vám ani v dostatečném předstihu není poskytovatel schopen nabídnout volný termín, kontaktujte naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 (Po-Pá: 8-18 h.) nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz, ta vám pomůže najít alternativní řešení.

Jak postupovat, když poskytovatel nekomunikuje nebo odmítá přijmout platný voucher?

Kontaktujte naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 (Po-Pá: 8-18 h.) nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz,ta situaci prověří a pomůže vám ji vyřešit.

Co když poskytovatel ukončí činnost v době platnosti voucheru?

Kontaktujte naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 (Po-Pá: 8-18 h.) nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz, ta situaci prověří a pomůže vám ji vyřešit.

Bezpečí

Je portál HyperSlevy bezpečný?

Ano, společnost HyperMedia, a.s., provozující portál HyperSlevy a řadu dalších renomovaných portálů (například HyperInzerce, HyperReality nebo AdresářFirem), je zárukou profesionálního přístupu ke klientovi i k jeho osobním údajům. Společnost používá výhradně nejmodernější zabezpečovací technologie.

Je platba kartou bezpečná? Nemohou být moje data zneužita?

Platba kartou je naprosto bezpečná. Společnost GlobalPayments, která tuto službu zajišťuje, používá šifrované připojení SSL, díky němuž nemohou být data o vaší kartě zjištěna třetí osobou. Ani společnost HyperMedia, a.s. nepřichází s údaji o vaší kartě do kontaktu, obdrží pouze upozornění o přijaté platbě.

Kredity

Jak mohu získat kredity?

Za registraci k zasílání newsletteru vás odměníme kreditem ve výši 50 Kč.

Dále můžete získat kredit 3 Kč za slovní hodnocení využité akce, příp. 5 Kč za hodnocení s fotografií.

Při stornování již zaplaceného voucheru vám může být platba připsána v kreditech (pokud ji nechcete zaslat zpět na svůj účet). Stejně tak se vám do kreditů zapíše pozdní platba za objednávku, která již byla mezitím stornována.

Kdy mi kredity vyprší?

Platnost kreditů není časově omezena.

Jak mohu kredity uplatnit?

Pro využití kreditů je třeba být přihlášen ke svému uživatelskému účtu. Ve třetím kroku objednávky (Platba) zaškrtnete možnost „Uplatnit kredit“ a cena k uhrazení se okamžitě sníží o hodnotu vašich kreditů. Poté dokončíte objednávku. Kredity je možné využít k platbě objednávek v hodnotě přes 150 Kč.

Nebyly mi připsány slíbené kredity, co mám dělat?

Kontaktujte naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 (Po-Pá: 8-18 h.) nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz.

Zboží

Kdy mi zboží přijde?

V sekci „Podmínky slevy“ u dané nabídky na portálu HyperSlevy.cz i na zakoupeném voucheru je vždy uvedena lhůta dodání zboží. Nezapomeňte, že voucher je vždy třeba uplatnit, tedy objednat zboží u poskytovatele dle instrukcí na voucheru. Obvykle se objednává přes web poskytovatele nebo e-mail.

Zboží mi nepřišlo v uvedené lhůtě, jak mám postupovat?

Kontaktujte poskytovatele, aby vám objednávku ověřil (kontakty najdete na voucheru). Pokud poskytovatel nekomunikuje, obraťte se co nejdříve na naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 (Po-Pá: 8-18 h.) nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz, ta situaci prověří a zařídí nápravu.

Pobyty

Jak zjistím, které termíny jsou volné?

Kontaktujte přímo poskytovatele (hotel, cestovní kancelář apod.). Kontakty najdete v sekci „Kde uplatnit vouchery“, případně „Podmínky slevy“ u dané nabídky na našem portálu a také na zakoupeném voucheru. Někteří poskytovatelé vyžadují rezervaci termínu již před zakoupením voucheru, věnujte tedy pozornost podmínkám dané akce.

Z naší strany bohužel není možné ověřit dostupné termíny, jelikož nemáme k dispozici rezervační systémy hotelů a cestovních kanceláří.

V případě jazykové bariéry doporučujeme požádat známého, který ovládá cizí jazyky. Je však třeba zvážit vhodnost pobytu v zahraničí, pokud nebudete mít možnost se na místě domluvit.

Kde zjistím výši doplatku za dítě?

Příplatky za děti jsou uvedeny v sekci „Děti“ v levém sloupci u dané nabídky na našem portálu. Pokud příplatky u akce nemůžete najít nebo jste dostali voucher darem, obraťte se přímo na poskytovatele – kontakty najdete na voucheru.

Je možné ubytování s domácím mazlíčkem?

Tato informace a případná výše příplatku za ubytování s domácím mazlíčkem je uvedena v sekci „Zvířata“ v levém sloupci u dané nabídky na našem portálu. Pokud informaci u akce nemůžete najít nebo jste dostali voucher darem, obraťte se přímo na poskytovatele – kontakty najdete na voucheru.

Spolupráce

Mohu na HyperSlevách prezentovat svou nabídku? Co pro to mám udělat?

Pokud máte zájem o obchodní spolupráci s portálem HyperSlevy, veškeré potřebné informace a kontakty najdete na stránce Pro firmy.

Cestování

Zboží

GASTRO

WELLNESS

Top 20

Již jste s námi ušetřili
1 472 148 196 Kč

Podařilo se nám vybrat již 985 660 Kč pro nadační fond Kapka naděje

Naše projekty