Přidejte se k 550 000 našich spokojených zákazníků!

Registrujte se na HyperSlevy.cz
a získejte řadu výhod

Proč se registrovat?

50 Kč na první nákup nad 150 Kč

Kredity na další nákupy pro věrné zákazníky

Denně pořádná dávka čerstvých slev

Newslettery na míru podle vašich přání

Informace o exkluzivních akcích

Hyperslevy.cz

Časté otázky

HyperSlevy

Co jsou HyperSlevy?

HyperSlevy jsou jedním z největších slevových portálů v ČR. Fungují jako zprostředkovatel mezi poskytovatelem (hotel, kosmetický salon, masážní studio, restaurace, cestovní kancelář, e-shop…) a zákazníkem. Svým návštěvníkům denně přinášejí unikátní nabídky na produkty a služby se slevou až 95 % a svým partnerům přivádějí nové zákazníky.

Kde najdu nejnovější slevové nabídky?

Na portálu HyperSlevy jsou nové nabídky vždy červeně označené jako Novinka. Akce si navíc můžete ve výpisu setřídit od nejnovějších. Pokud chcete, aby vám čerstvé nabídky chodily přímo do e-mailu, stačí se přihlásit k odběru newsletteru.

Kde najdu nabídky ze svého města?

Na portálu HyperSlevy můžete kromě pobytů, zájezdů, zboží a služeb neomezených na konkrétní místo vybírat mezi nabídkami z Prahy, Brna, Ostravy, Plzně, Českých Budějovic, Liberce, Jablonce, Pardubic, Hradce Králové a Olomouce a blízkého okolí těchto měst. V dalších městech zatím zastoupení nemáme, ale s dalším růstem se bude rozšiřovat i naše nabídka

Registrace a Můj účet

Je nutné se pro nakupování na HyperSlevách registrovat?

Registrace není nutná, přináší vám však řadu výhod.

Co mi registrace přinese?

Můžete si nastavit zasílání newsletterů, aby vám neunikly nabídky, které vás zajímají; za hodnocení využitých voucherů získáte kredity na další nákup; ve svém účtu si u zakoupených nabídek můžete vygenerovat standardní nebo dárkový voucher pro případ, že jste si e-mail s voucherem omylem smazali apod.; na nákup můžete využít získané kredity; za registraci získáte kredit 50 Kč; ve svém účtu uvidíte přehled všech svých objednávek; můžete si nastavit zasílání e-mailového upozornění na blížící se konec platnosti vašeho voucheru; pokud vyplníte své osobní údaje, získáte od nás k narozeninám a k svátku malý dárek.

Jak se dostanu do svého účtu?

Klikněte na „Přihlásit“ v pravém horním rohu stránky a zadejte svůj přihlašovací e-mail a heslo nebo se přihlaste přes svůj Facebook účet.

Zapomněl(a) jsem heslo. Jak mám postupovat?

Pod přihlašovacími údaji klikněte na „Zapomenuté heslo?“ a zadejte svůj přihlašovací e-mail. Během chvilky vám na něj přijde nové heslo. Nové heslo si poté můžete upravit ve svém účtu.

Nechci, aby mi chodily slevové nabídky na e-mail. Co mám udělat?

Ve svém účtu si můžete změnit nastavení zasílání newsletterů. Případně kontaktujte naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 (Po-Pá: 8-18 h.) nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz.

Objednávka a platba

Líbí se mi slevová nabídka. Jak si mohu koupit voucher?

Klikněte na „Koupit“ u dané nabídky, případně její vybrané varianty – tím ji vložíte do košíku. V košíku klikněte na „Pokračovat“, vyplňte požadované údaje, vyberte způsob platby a dokončete objednávku.

Jakým způsobem mohu zaplatit?

Kartou: Tento způsob platby vám umožní získat voucher cca do 1 hodiny.

Převodem na účet: Po dokončení objednávky vám přijdou platební údaje na e-mail. Platbu uhraďte do 3 pracovních dní prostřednictvím internetového bankovnictví; poštovní poukázkou; vložením hotovosti na kterékoli pobočce České spořitelny přímo na náš účet č. 5555544442/0800; vkladem pomocí vkladového bankomatu. Při platbě zadávejte celý variabilní symbol a přesnou nezaokrouhlenou částku. Pokud zjistíte, že jste chybně zadali částku nebo variabilní symbol, nebo pokud nestihnete platbu provést do 3 pracovních dní, kontaktujte co nejdříve naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 (pondělí-pátek 8:00-18:00).

Přes benefitní systém Benefity.cz, Benefity-plus, Gallery Beta nebo Sodexo: Pokud máte v rámci zaměstnaneckých výhod možnost využívat některý z uvedených systémů, vyberte při vytváření objednávky daný typ benefitního systému a vyplňte údaje ke svému benefitnímu účtu dle pokynů formuláře. Voucher vám přijde na e-mail obratem po odeslání platby přes benefitní systém.

Je nutné zaplatit objednávku ihned?

Platbu kartou a přes benefitní systém je nutné uhradit ihned, platbu převodem na účet do 3 pracovních dní

Omylem jsem zaslal(a) nesprávnou částku. Co mám dělat?

Kontaktujte co nejdříve naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 (Po-Pá: 8-18 h.) nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz.

Zaslal(a) jsem platbu s nesprávným variabilním symbolem, je to problém?

Je, bez přesného variabilního symbolu totiž vaše platba nebude přiřazena k objednávce a nebude vám zaslán voucher. Kontaktujte co nejdříve naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 (Po-Pá: 8-18 h.) nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz, aby mohla platbu spárovat a zaslat vám voucher.

Nestihl(a) jsem zaplatit do 3 pracovních dní od objednávky. Jak mám postupovat?

Uhraďte platbu co nejdříve. Po uplynutí 5 pracovních dní bude vaše objednávka stornována. Pokud k tomu dojde, budete muset vytvořit novou objednávku. Může se ale stát, že nabídka už nebude aktivní a novou objednávku nebude možné vytvořit. Pokud platbu z nějakého důvodu nemůžete uhradit, ale nechcete o svou objednávku přijít, kontaktujte co nejdříve naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 (Po-Pá: 8-18 h.) nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz.

Mohu platit ze zahraničí?

Ano, při platbě zadejte údaje pro zahraniční platbu – IBAN: CZ50 0800 0000 0055 5554 4442, SWIFT: GIBACZPXXXX.

Potřebuji fakturu, jak ji mohu získat?

Obraťte se na poskytovatele slevy (kontakty najdete na voucheru nebo v sekci „Kde uplatnit“ u nabídky na našem portálu), ten vám fakturu vystaví v době využití voucheru.

Vouchery

Co je to voucher a jak funguje?

Voucher vám zaručuje nárok na využití uvedené služby, zážitku, pobytu apod. či získání daného zboží – vždy je na něm napsáno, co přesně zahrnuje. Voucher funguje pouze jako potvrzení, že jste si nabídku zakoupili; pro využití služby, získání zboží, rezervaci pobytu atd. musíte postupovat podle instrukcí na voucheru.

Kdy a kam mi přijde zakoupený voucher?

Voucher vám přijde na e-mail, který jste zadali při objednávce. Při platbě přes benefitní systém voucher obdržíte okamžitě, při platbě kartou do jedné hodiny, při platbě převodem do 3 pracovních dní od zaplacení.

Co když potřebuji voucher ještě dnes?

Vytvořenou objednávku uhraďte kartou nebo přes benefitní bránu. Případně můžete zvolit platbu převodem a peníze vložit v hotovosti na kterékoli pobočce České spořitelny přímo na náš účet č. 5555544442/0800. Nezapomeňte zadat celý variabilní symbol a přesnou nezaokrouhlenou částku.

Voucher jsem zaplatil(a), ale nepřišel mi. Co mám dělat?

Při platbě přes benefitní systém by vám měl voucher přijít okamžitě, při platbě kartou do jedné hodiny, při platbě převodem do 3 pracovních dní od zaplacení. Pokud jste objednávku řádně uhradili, ale voucher přesto nedorazil, doporučujeme vám nejdříve zkontrolovat vaši e-mailovou složku SPAM/Nevyžádaná pošta/Hromadné. Pokud ani zde e-mail s voucherem nenajdete, prověřte transakci u své banky. V případě platby převodem zkontrolujte správnost zadaných údajů (variabilní symbol, částka, číslo účtu). Pokud byly peníze skutečně strženy z vašeho účtu, kontaktujte naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 (pondělí-pátek 8:00-18:00), kde od vás budeme požadovat doklad o uhrazení a po ověření zaplacení objednávky vám voucher pošleme znovu.
Všechny své vouchery a objednávky také najdete ve svém účtu.

Kdy a jak mám voucher využít?

Voucher využijte v době jeho platnosti přesně podle instrukcí, které na něm najdete. Veškeré potřebné informace (platnost, kontakty na poskytovatele atd.) máte uvedeny přímo na zakoupeném voucheru. Doporučujeme neodkládat využití voucheru na poslední chvíli, aby nedošlo k problémům s výběrem termínu, objednacího času apod.

Je nutné využít voucher najednou v celé jeho hodnotě?

Pokud není v podmínkách na voucheru stanoveno jinak (např. u permanentek do fitness centra nebo na masáže), voucher je potřeba využít najednou v celé hodnotě (vstup do wellness na 120 minut, pobyt na 5 dní apod.), za nevyužitou hodnotu voucheru peníze ani jiný druh kompenzace nezískáte.

Co když voucher nestihnu využít během jeho platnosti?

V takovém případě voucher bez nároku na náhradu propadá. Doporučujeme nastavit si pro jistotu v uživatelském účtu e-mailové upozornění na konec platnosti voucheru.

Mohu voucher věnovat jako dárek?

Jistě, voucher není vázaný na jméno, a je tedy přenosný na jinou osobu. Voucher si navíc můžete stáhnout a vytisknout v dárkové podobě. Dejte si pouze pozor na podmínky dané akce – např. u některých pobytů je potřeba rezervovat si termín ještě před zakoupením voucheru.

Storno

Jak odstraním položku z košíku?

U každé položky v košíku máte hned vedle počtu kusů křížek. Kliknutím na něj položku z košíku smažete.

Jak mohu zrušit vytvořenou objednávku?

Nezaplacená objednávka se stornuje automaticky, pokud ji neuhradíte. Pokud jste zvolili platbu kartou, objednávka bude stornována po 60 minutách, při volbě platby převodem na účet po 5 dnech. Pokud jste tedy vytvořili objednávku omylem nebo jste si koupi rozmysleli, nemusíte dělat nic, neuhrazená objednávka nakonec bude stornována automaticky. Objednávku můžete také stornovat ve svém svém účtu, případně se ohledně storna obraťte na naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 ((Po-Pá: 8-18 h.)) nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz.

Je možné voucher stornovat?

Dle zákona máte nárok na odstoupení od smlouvy a navrácení peněz u naší společnosti do 14 dní od zakoupení voucheru, pokud samozřejmě voucher nebyl již využit u poskytovatele. Vždy je nutno zaslat žádost e-mailem s uvedením všech potřebných údajů:V případě pouhého stornování neuhrazené objednávky prosíme o sdělení zadaného e-mailu a vygenerovaného variabilního symbolu.Pokud chcete vrátit platbu za již uhrazený voucher, zašlete nám jeho kód a číslo vašeho účtu.Vždy zasílejte žádost o navrácení peněz z e-mailu, na který jste objednávku vytvářeli. V případě že dojde ke kontaktování z jiného e-mailu, budeme nuceni zaslat na objednávkový e-mail žádost o potvrzení čísla účtu, což prodlouží řešení navrácení peněz.V případě platby přes benefitní systém je platba vrácena vždy na váš benefitní účet.

Reklamace

Jak mám řešit případnou reklamaci?

Reklamaci se vždy snažte vyřešit ihned přímo s poskytovatelem dané slevy. Pokud nekomunikuje nebo nechce oprávněnou reklamaci uznat a řešit, obraťte se co nejdříve na naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 ((Po-Pá: 8-18 h.)) nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz a ta vám pomůže situaci vyřešit k vaší spokojenosti.

Co když mi poskytovatel není schopný nabídnout volný termín v době platnosti voucheru?

Doporučujeme vždy termín využití voucheru rezervovat s co největším předstihem. Pokud se na poskytovatele slevy obrátíte až na poslední chvíli, může se stát, že jeho volné kapacity již budou značně omezené a nebude se vám moci přizpůsobit podle vašich představ. Pokud vám ani v dostatečném předstihu není poskytovatel schopen nabídnout volný termín, kontaktujte naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 ((Po-Pá: 8-18 h.)) nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz, ta vám pomůže najít alternativní řešení.

Jak postupovat, když poskytovatel nekomunikuje nebo odmítá přijmout platný voucher?

Kontaktujte naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 ((Po-Pá: 8-18 h.)) nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz, ta situaci prověří a pomůže vám ji vyřešit.

Co když poskytovatel ukončí činnost v době platnosti voucheru?

Kontaktujte naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 ((Po-Pá: 8-18 h.)) nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz, ta situaci prověří a pomůže vám ji vyřešit.

Bezpečí

Je portál HyperSlevy bezpečný?

Ano, společnost HyperMedia, a.s., provozující portál HyperSlevy a řadu dalších renomovaných portálů (například HyperInzerce, HyperReality nebo AdresářFirem), je zárukou profesionálního přístupu ke klientovi i k jeho osobním údajům. Společnost používá výhradně nejmodernější zabezpečovací technologie.

Je platba kartou bezpečná? Nemohou být moje data zneužita?

Platba kartou je naprosto bezpečná. Společnost GlobalPayments, která tuto službu zajišťuje, používá šifrované připojení SSL, díky němuž nemohou být data o vaší kartě zjištěna třetí osobou. Ani společnost HyperMedia, a.s. nepřichází s údaji o vaší kartě do kontaktu, obdrží pouze upozornění o přijaté platbě.

Kredity

Jak mohu získat kredity?

Za registraci k zasílání newsletteru získáte kredit 50 Kč. Dále můžete získat kredit hodnocením využitých voucherů – za hodnocení voucheru v ceně do 200 Kč dostanete kredit 10 Kč, za hodnocení voucheru v ceně nad 200 Kč dostanete kredit 20 Kč. Do kreditu vám také budou zapsány provize, které získáte díky našemu partnerskému programu (přihlásit se do něj můžete ve svém účtu). Při stornování již zaplaceného voucheru vám může být platba připsána v kreditech (pokud ji nechcete zaslat zpět na svůj účet). Stejně tak se vám do kreditů zapíše pozdní platba za objednávku, která mezitím již byla stornována.

Kdy mi kredity vyprší?

Kredity můžete uplatnit na jakýkoli budoucí nákup na portálu HyperSlevy, jejich platnost není omezena.

Jak mohu kredity uplatnit?

Abyste mohli využít kredity, musíte být přihlášeni ke svému účtu. Kredity je možné využít k platbě objednávek v hodnotě přes 150 Kč.Ve třetím kroku objednávky (Platba) zaškrtnete hned nahoře možnost „Uplatnit kredit“ a cena k uhrazení se okamžitě sníží o hodnotu vašich kreditů. Poté dokončíte objednávku.

Nebyly mi připsány slíbené kredity, co mám dělat?

Kontaktujte naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 ((Po-Pá: 8-18 h.)) nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz.

Zboží

Kdy mi zboží přijde?

V oddílu „Podmínky slevy“ u dané nabídky na našem portálu i na zakoupeném voucheru je vždy uvedena doba dodání zboží. Nezapomeňte, že voucher je třeba uplatnit, tedy objednat zboží dle instrukcí na voucheru. Poté co podle instrukcí na voucheru zboží objednáte (většinou přes e-mail nebo na webu poskytovatele), mělo by vám v uvedené dodací lhůtě dorazit

Zboží mi nepřišlo v uvedené lhůtě, jak mám postupovat?

Kontaktujte poskytovatele, aby vám objednávku ověřil (kontakty najdete na voucheru). Pokud poskytovatel nekomunikuje, obraťte se co nejdříve na naši zákaznickou podporu na tel. +420 296 210 012 ((Po-Pá: 8-18 h.)) nebo na e-mailu podpora@hyperslevy.cz a ta situaci prověří a zařídí nápravu.

Pobyty

Jak zjistím, které termíny jsou volné?

Kontaktujte přímo poskytovatele (hotel, cestovní kancelář apod.) – kontakty najdete v sekci „Kde uplatnit“, případně „Podmínky slevy“ u dané nabídky na našem portálu a také na zakoupeném voucheru. Někteří poskytovatelé vyžadují rezervaci termínu již před zakoupením voucheru, věnujte tedy pozornost podmínkám dané akce.

Kde zjistím výši doplatku za dítě?

Příplatky za děti jsou uvedeny v sekci „Děti“ v levém sloupci u dané nabídky na našem portálu. Pokud příplatky u akce nemůžete najít nebo jste dostali voucher darem, obraťte se přímo na poskytovatele – kontakty najdete na voucheru.

Je možné ubytování s domácím mazlíčkem?

Tato informace a případná výše příplatku za ubytování s domácím mazlíčkem je uvedena v sekci „Zvířata“ v levém sloupci u dané nabídky na našem portálu. Pokud informaci u akce nemůžete najít nebo jste dostali voucher darem, obraťte se přímo na poskytovatele – kontakty najdete na voucheru.

Spolupráce

Mohu na HyperSlevách prezentovat svou nabídku? Co pro to mám udělat?

Pokud máte zájem o obchodní spolupráci s portálem HyperSlevy, veškeré potřebné informace a kontakty najdete na stránce Pro firmy.

Cestování

Zboží

GASTRO

WELLNESS

Top 20

Již jste s námi ušetřili
1 472 148 196 Kč

Podařilo se nám vybrat již 941 680 Kč pro nadační fond Kapka naděje

Naše projekty